Strona główna

Informacje 

Aktualności

Przetargi

Struktura  szpitala

Kierownictwo

 

Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro

 

 Zamawiający:

 

Samodzielny Publiczny

Zakład Opieki Zdrowotnej

ul. M.C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka

NIP 545-14-64-069        REGON 050583037

tel: 857121206     fax 857121206  wew.36

www.spzoz.home.pl

spzoz@home.pl

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro na
Dostawę mleka i przetworów mleczarskich

 

 tryb zgodny z art.39  Ustawy Styczeń dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych 

zwaną dalej „PZP” ( Dz.U. Nr 19 poz. 177 , z późn. zmianami )

 

 

               Zatwierdzone przez :

 

  Maj  2007

 

Uwaga!

PRZED PRZYGOTOWANIEM OFERTY PROSZĘ DOKŁADNIE ZAPOZNAĆ SIĘ Z TREŚCIĄ SPECYFIKACJI

 

I.         ZAMAWIAJĄCY

1.      Zamawiający:

 Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

             w  Dąbrowie Białostockiej

2.      Adres zamawiającego;

16-200 Dąbrowa Białostocka , ul. M.C. Skłodowskiej 15

                                  tel. /0-85/ 71 21 206 wew. 27

                                  tel/fax. /0-85/ 71 21 206 wew. 36

                                             www.spzoz.home.pl

                                             spzoz@home.pl

 

II.        TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1.      Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie  przetargu

     nieograniczonego.

2.      Postępowanie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia  29.01.2004r. „Prawo Zamówień Publicznych" (Dz.U. Publicznych 29 stycznia 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zmianami).

III.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

            1. Przedmiotem zamówienia są  sukcesywne dostawy mleka i przetworów  

             mleczarskich w ilościach i asortymencie , zgodnym  z opisem przedmiotu zamówienia,  

             w asortymencie i ilościach  zgodnych  określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ  

Pakiet nr 1

 

1.      Masło śmietankowe                    -   4 950 szt    -  (CPV 15841200-7)

2.      Śmietana 18%   400 ml. –   650 szt       -  (CPV  1510000-6)  

3.      Serek topiony 100g.                    –   1 550 szt    -  (CPV 15540000-1 )

4.      Sery dojrzewające typu- Gouda – 250 kg          -  ( CPV 15544000-3)

5.      Twaróg chudy                               -   1 430 kg    -  ( CPV 15542100-0 )

6.      kefir 400 ml                                  -   130  szt      -  ( CPV 15551000-5 )

 

Pakiet 2
       1. Mleko   - 16 104   l    - (CPV 15511000-3)                     

       2. Oferowane produkty muszą spełniać następujące warunki:

1) Artykuły spożywcze (mleko, nabiał) objęte tym postępowaniem muszą   spełniać  

    wymagania norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych;

2)      Dowóz dostaw gwarantuje Wykonawca własnym transportem i na własny koszt, samochodem spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne do przewozu żywności dla środków transportu artykułów spożywczych;

3)    Wykonawca odpowiada za stan jakościowy dostarczanych artykułów spożywczych  do magazynu spożywczego  znajdującego się na terenie zakładu Zamawiającego

(SP ZOZ ul. M.C. Skłodowskiej 15, Dąbrowa Białostocka)

4)   Wykonawca dostarcza dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w    

     tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości -   

      HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny)

5)   Dostarczane przez dostawcę artykuły spożywcze muszą posiadać odpowiednie  

     znakowanie, a zwłaszcza termin przydatności do spożycia i datę minimalnej   

     trwałości, czytelność i trwałość  znakowania. 

       3.   Ilości  zamawianych produktów  szacowana jest   na okres 24 miesięcy (Pakiet nr 1

            i      Pakiet nr 2 ) i nie   zobowiązują    Zamawiającego do całkowitego zamówienia   

            zadeklarowanej ilości.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Pakiet nr 1

Pakiet nr 2

            -  24 miesiące od daty podpisania umowy.

           Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w czasie trwania umowy w 2 dni po 

    dokonaniu zamówienia telefonicznego potwierdzonego faksem

V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ  OPIS SPOSOBU  

     DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

Udział w postępowaniu mogą wziąć  Wykonawcy , którzy:

1) spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia  

     29.01.2004r.  (Dz.U.Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm.

2) nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1,2 w/w Ustawy z dnia 29.01.2004r z 

    późn. zm.

3) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ

Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych  dokumentów (załączników do oferty )

 

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ  

       WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW  

       UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

1) Formularz ofertowy -  który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez  

      Zamawiającego – Załącznik Nr 1 do SIWZ

2)  Formularz cenowy  - który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez   

      Zamawiającego – Załącznik Nr 2 do SIWZ

3) oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1,2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o   

    spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu

    – Załącznik Nr 3 do SIWZ

4) oświadczenie o akceptacji projektu umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SIWZ ,  

    oświadczenie o nie podwyższaniu cen oraz oświadczenie o akceptacji 30 dniowego terminu     

    płatności od   daty dostarczenia faktury VAT – Załącznik Nr 4 do SIWZ

5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do 

    Ewidencji Działalności Gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania 

    Działalności gospodarczej w przedmiocie  objętym zamówieniem, wystawione nie  

    wcześniej niż 6  miesięcy przed   upływem terminu składania ofert;

Dokumenty, o których mowa w pkt 5 powinny zostać złożone w formie  oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /osoby/ upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie  z wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

VII. INFORMACJE  O   SPOSOBIE    POROZUMIEWANIA   SIĘ  

        ZAMAWIAJĄCEGO Z  WYKONAWCAMI  ORAZ PRZEKAZYWANIA 

        OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB 

        UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ  Z   WYKONAWCAMI

Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów odbywa się w formie pisemnej.

Zapytania odnośnie zapisów zawartych w „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia"  Wykonawca może kierować do Zamawiającego faksem, drogą elektroniczną  lub pisemnie.

Zamawiający nie udzieli wykonawcy wyjaśnień, jeżeli zapytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:

- w sprawach merytorycznych

Elżbieta Pałkiewicz - tel. 085 71 21 206 wew.27

- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia

Krystyna Silwonik   -     tel. 085 71 21 206 wew. 25

poniedziałek-piątek w godz. 8.00-15.00

VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

      Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty  spowoduje odrzucenie wszystkich jego  ofert.

3. Ofertę, pod rygorem nieważności, należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim, sporządzoną na   maszynie do pisania  lub komputerze.

4. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz być zgodna z formularzem ofertowym,

5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę,

6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert,

7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów związanych z udziałem w postępowaniu.

8. Oferta powinna być podpisana przez osobę /osoby/ upoważnioną do reprezentowania   wykonawcy,  określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy.

9. Zamawiający zaleca, aby każda strona (zapisana) oferty była ponumerowana kolejnymi cyframi a wszystkie strony oferty  były zabezpieczone w sposób zapobiegający dekompletacji zawartości   oferty. Każda strona oferty i załączników powinna być parafowana przez osobę /osoby podpisującą ofertę.

10. ofertę należy umieścić w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie. Na kopercie należy umieścić:

- nazwę i adres Zamawiającego

- nazwę i adres Wykonawcy

- oznaczenie przedmiotu zamówienia „oferta – przetarg nieograniczony na dostawę mleka i przetworów mleczarskich ” nie otwierać przed: 08.06.2007, przed godz. 09.15

XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 08.06.2007rdo godziny  09.00 w  siedzibie zamawiającego przy ul. M.C. Skłodowskiej 15 w sekretariacie lub przesłać pocztą na adres zamawiającego.
  2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  3. Oferta złożona po terminie zostanie wykonawcy zwrócona bez jej otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu
  4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu  08.06.2007r. .o godzinie 09.15

            w siedzibie zamawiającego w budynku Administracji przy ul. M.C. Skłodowskiej 15

  1. Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.
  2. W przypadku nieobecności wykonawcy przy otwieraniu ofert zamawiający, na pisemny wniosek wykonawcy, prześle protokół z sesji otwarcia ofert.
  3. Podczas sesji otwarcia ofert zostaną odczytane:

a/ kwota którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,

b/ nazwy i adresy wykonawców,

c/ zaoferowaną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia 

XII. OPIS SPOSOBU OBLICZNIA CENY

Wartość brutto poszczególnych pozycji winna być liczona w następujący sposób:  

 cena jednostkowa netto x ilość + należny podatek VAT

XIII. OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ  

          PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH  

          KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

 Jedynym kryterium, którym Zamawiający będzie kierował się  przy wyborze oferty jest najniższa cena  brutto danego zamówienia, która stanowi 100 % kryterium ( wartość brutto zamówienia liczona wg cen brutto - 100 % ).

Cena oferty będzie punktowana wg wzoru:

                              cena ( wartość ) najtańszej oferty brutto
                 P=         cena ( wartość ) badanej oferty brutto            x100%

- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta  spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszych warunkach i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ 

         DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

         W  SPRAWIE ZAMÓWIENIAPUBLICZNEGO

1. Zawarcie umowy w sprawie Zamówienia Publicznego nastąpi w terminie nie  

    krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później 

    jednak niż z upływem terminu związania z ofertą.

2. Zamawiający pisemnie powiadomi o wynikach  postępowania (o wyborze 

    najkorzystniejszej oferty)  wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o 

    udzielenie zamówienia, podając nazwę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano 

    oraz jej cenę ( wartość );

3. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i  miejsce podpisania umowy.

      4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w 

         sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą  

         spośród pozostałych ofert  bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że

         zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r.  

         Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 ze zmianami ).

XV. WYMAGANIA   DOTYCZĄCE  ZABEZPIECZENIA   NALEŻYTEGO 

         WYKONANIA  UMOWY

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego  wykonania umowy

XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ 

         WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE 

         ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO  

         WZÓR UMOWY

Projekt umowy określony w Załączniku Nr 5 do SIWZ musi być akceptowany przez Wykonawcę ( Załącznik Nr 4 ).

XVII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ   

            PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA

            O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE

1)      protest - na podstawie art. 180 – 183 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r.         ( Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 ze zmianami );

2)      odwołanie - na podstawie art. 184 – 193 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. ( Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 ze zmianami );

3)      skarga do sądu - na podstawie art. 194 – 198 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. ( Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 ze zmianami ).

II.  1. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

          (podział na pakiety )

2.      ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ.

3.      ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH.

4.      ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

5.      ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA POROZUMIEWANIA SIĘ DROGĄ   

      ELEKTRONICZNĄ.

6. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ROZLICZENIA W WALUTACH OBCYCH.

7. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.

8. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W  

    POSTĘPOWANIU.

 

 

Załączniki do specyfikacji:

Nr 1 – Formularz ofertowy
Nr 2 – Formularz cenowy
Nr 3 - Oświadczenia
Nr 4 – Oświadczenie
Nr 5 – Projekt umowy dzierżawy

 

Dąbrowa Białostocka dnia 30.05.2007r.