Przetargi |
Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro
Zamawiający:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. M.C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka NIP 545-14-64-069 REGON 050583037 tel: 857121206 fax 857121206 wew.36 www.spzoz.home.pl spzoz@home.pl
Specyfikacja Istotnych
Warunków Zamówienia
tryb zgodny z art.39 Ustawy Styczeń dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych zwaną dalej „PZP” ( Dz.U. Nr 19 poz. 177 , z późn. zmianami )
Zatwierdzone przez :
Maj 2007
Uwaga! PRZED PRZYGOTOWANIEM OFERTY PROSZĘ DOKŁADNIE ZAPOZNAĆ SIĘ Z TREŚCIĄ SPECYFIKACJI
I. ZAMAWIAJĄCY 1. Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej 2. Adres zamawiającego; 16-200 Dąbrowa Białostocka , ul. M.C. Skłodowskiej 15 tel. /0-85/ 71 21 206 wew. 27 tel/fax. /0-85/ 71 21 206 wew. 36 www.spzoz.home.pl spzoz@home.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. 2. Postępowanie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29.01.2004r. „Prawo Zamówień Publicznych" (Dz.U. Publicznych 29 stycznia 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zmianami). III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich w ilościach i asortymencie , zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, w asortymencie i ilościach zgodnych określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Pakiet nr 1
1. Masło śmietankowe - 4 950 szt - (CPV 15841200-7) 2. Śmietana 18% 400 ml. – 650 szt - (CPV 1510000-6) 3. Serek topiony 100g. – 1 550 szt - (CPV 15540000-1 ) 4. Sery dojrzewające typu- Gouda – 250 kg - ( CPV 15544000-3) 5. Twaróg chudy - 1 430 kg - ( CPV 15542100-0 ) 6. kefir 400 ml - 130 szt - ( CPV 15551000-5 )
Pakiet 2 2. Oferowane produkty muszą spełniać następujące warunki: 1) Artykuły spożywcze (mleko, nabiał) objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych; 2) Dowóz dostaw gwarantuje Wykonawca własnym transportem i na własny koszt, samochodem spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne do przewozu żywności dla środków transportu artykułów spożywczych; 3) Wykonawca odpowiada za stan jakościowy dostarczanych artykułów spożywczych do magazynu spożywczego znajdującego się na terenie zakładu Zamawiającego (SP ZOZ ul. M.C. Skłodowskiej 15, Dąbrowa Białostocka) 4) Wykonawca dostarcza dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości - HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny) 5) Dostarczane przez dostawcę artykuły spożywcze muszą posiadać odpowiednie znakowanie, a zwłaszcza termin przydatności do spożycia i datę minimalnej trwałości, czytelność i trwałość znakowania. 3. Ilości zamawianych produktów szacowana jest na okres 24 miesięcy (Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2 ) i nie zobowiązują Zamawiającego do całkowitego zamówienia zadeklarowanej ilości.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Pakiet nr 1 Pakiet nr 2 - 24 miesiące od daty podpisania umowy. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w czasie trwania umowy w 2 dni po dokonaniu zamówienia telefonicznego potwierdzonego faksem V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy , którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz.U.Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm. 2) nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1,2 w/w Ustawy z dnia 29.01.2004r z późn. zm. 3) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów (załączników do oferty )
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1) Formularz ofertowy - który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez Zamawiającego – Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez Zamawiającego – Załącznik Nr 2 do SIWZ 3) oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1,2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu – Załącznik Nr 3 do SIWZ 4) oświadczenie o akceptacji projektu umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SIWZ , oświadczenie o nie podwyższaniu cen oraz oświadczenie o akceptacji 30 dniowego terminu płatności od daty dostarczenia faktury VAT – Załącznik Nr 4 do SIWZ 5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania Działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty, o których mowa w pkt 5 powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /osoby/ upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów odbywa się w formie pisemnej. Zapytania odnośnie zapisów zawartych w „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia" Wykonawca może kierować do Zamawiającego faksem, drogą elektroniczną lub pisemnie. Zamawiający nie udzieli wykonawcy wyjaśnień, jeżeli zapytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
- w sprawach merytorycznych poniedziałek-piątek w godz. 8.00-15.00 VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert. X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert. 3. Ofertę, pod rygorem nieważności, należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim, sporządzoną na maszynie do pisania lub komputerze. 4. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz być zgodna z formularzem ofertowym, 5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę, 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert, 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów związanych z udziałem w postępowaniu. 8. Oferta powinna być podpisana przez osobę /osoby/ upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. 9. Zamawiający zaleca, aby każda strona (zapisana) oferty była ponumerowana kolejnymi cyframi a wszystkie strony oferty były zabezpieczone w sposób zapobiegający dekompletacji zawartości oferty. Każda strona oferty i załączników powinna być parafowana przez osobę /osoby podpisującą ofertę. 10. ofertę należy umieścić w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie. Na kopercie należy umieścić: - nazwę i adres Zamawiającego - nazwę i adres Wykonawcy - oznaczenie przedmiotu zamówienia „oferta – przetarg nieograniczony na dostawę mleka i przetworów mleczarskich ” nie otwierać przed: 08.06.2007, przed godz. 09.15 XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
w siedzibie zamawiającego w budynku Administracji przy ul. M.C. Skłodowskiej 15
a/ kwota którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, b/ nazwy i adresy wykonawców, c/ zaoferowaną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZNIA CENY cena jednostkowa netto x ilość + należny podatek VAT XIII. OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT Jedynym kryterium, którym Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty jest najniższa cena brutto danego zamówienia, która stanowi 100 % kryterium ( wartość brutto zamówienia liczona wg cen brutto - 100 % ). Cena oferty będzie punktowana wg wzoru:
cena ( wartość ) najtańszej oferty brutto - Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszych warunkach i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIAPUBLICZNEGO 1. Zawarcie umowy w sprawie Zamówienia Publicznego nastąpi w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż z upływem terminu związania z ofertą. 2. Zamawiający pisemnie powiadomi o wynikach postępowania (o wyborze najkorzystniejszej oferty) wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o udzielenie zamówienia, podając nazwę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz jej cenę ( wartość ); 3. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 ze zmianami ). XV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY Projekt umowy określony w Załączniku Nr 5 do SIWZ musi być akceptowany przez Wykonawcę ( Załącznik Nr 4 ). XVII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE 1) protest - na podstawie art. 180 – 183 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. ( Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 ze zmianami ); 2) odwołanie - na podstawie art. 184 – 193 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. ( Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 ze zmianami ); 3) skarga do sądu - na podstawie art. 194 – 198 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. ( Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 ze zmianami ). II. 1. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. (podział na pakiety ) 2. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ. 3. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH. 4. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH. 5. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA POROZUMIEWANIA SIĘ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ. 6. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ROZLICZENIA W WALUTACH OBCYCH. 7. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ. 8. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
Załączniki do specyfikacji:
Nr 1 – Formularz
ofertowy
Dąbrowa Białostocka dnia 30.05.2007r.
|