Strona główna

Informacje 

Aktualności

Przetargi

Struktura  szpitala

Kierownictwo

 

    

ZAMAWIAJĄCY:

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI  ZDROWOTNEJ

UL.M.C.SKŁODOWSKIEJ 15

16-200 DĄBROWA BIAŁOSTOCKA

 

UWAGA!!!!!!!
 

Dotyczy: unieważnienia postępowania przetargowego na zakup i dostawę leków do apteki szpitalnej. 

    Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej  w Dąbrowie Białostockiej  informuje , że  postępowanie  o zamówienie publiczne w przetargu  nieograniczonym  na zakup i dostawę leków  zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt.7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku-Prawo zamówień publicznych.
 

05-12-2006

                                    



ODPOWIEDZI NA ZADAWANE PYTANIA PRZEZ OSOBY ZAINTERESOWANE PRZETARGIEM


SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

(SIWZ)

DLA ZAMÓWIENIA  O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI POWYŻEJ

60.000 EURO.

 

   Postępowanie o zamówienie publiczne jest prowadzone ,zgodnie z ustawą z  dnia 29 stycznia 2004r. z zmianami z  2006 roku

 

KATEGORIA – DOSTAWY:

 

LEKÓW

w trybie przetargu nieograniczonego – w oparciu o art.39 cyt.Ustawy

 Dąbrowa Białostocka 15-11-2006r.

 

Spis treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

I.                     Przedmiot zamówienia.

II.                   Warunki wymagane od Wykonawców

III.                  Instrukcja dla Wykonawców.

IV.                Przygotowanie oferty.

V.                  Wprowadzanie zmian do oferty.

VI.                Wymagane dokumenty.

VII.               Sposób oceny oferty.

VIII.             Kryterium oceny ofert i sposób dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej.

IX.                Wadium

X.                  Termin związania ofertą.

XI.                Udzielanie wyjaśnień dotyczących SIWZ.

XII.               Miejsce i termin składania ofert.

XIII.             Miejsce i termin otwarcia ofert.

XIV.            Informacje dodatkowe.

XV.             Kary umowne.

XVI.            Środki odwoławcze.

XVII.          Załączniki

 

I.      Przedmiot zamówienia

1.      Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa leków.

Szczegółowy wykaz leków objętych zamówieniem,  wraz z zapotrzebowaniem na 8 miesięcy , przedstawia załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji .

2.      Wykaz leków podany w załączniku Nr 2 „Formularz Cenowy”, został przygotowany w oparciu o aktualnie obowiązujący w jednostce Receptariusz – Szpitalną Listę leków .

 

3.      Ceny leków w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od  Wykonawcy tj. :

-    zmiany cen leków u producenta krajowego

-    zmiany cen leków urzędowych w chwili zmiany ich przez Ministra Zdrowia

-    zmiany  leków u bezpośredniego importera

-    zmiany stawki VAT

przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy ,bez procentowego zwiększania przysługującej mu marży (wykluczając 90 dniowy termin stałości cen)

 

4.      Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien posiadać stosowne Świadectwa Rejestracji dopuszczające do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP.

5.      Termin realizacji zamówienia – sukcesywne dostawy w okresie 8 m-cy licząc od dnia podpisania umowy, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.

6.      Realizacja dostaw, wg zamówień cząstkowych składanych telefonicznie lub faxem (z potwierdzeniem na piśmie) przez przedstawiciela Apteki Zamawiającego, w ciągu do 5 dni (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt). W sytuacjach wyjątkowych dopuszcza się możliwość składania zamówień na określone leki z realizacja „na cito” w ciągu max 24 godzin.

7.      Zamawiający określa minimalny termin płatności za zrealizowane dostawy cząstkowe na poziomie 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury wraz z towarem – dla dostawy leków.

8.      Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych.

9.      Nie dopuszcza  się składania ofert wariantowych

10. Nie przewiduje się  zamówień uzupełniających.

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowo-asortymentowych zamawianych leków +/- 20% ilości i asortymentu podanych w ofercie cenowej w trakcie realizacji umowy.

 

II.     Warunki wymagane od Wykonawców.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia.

3.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia;

4.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

UWAGA: Brak spełnienia któregokolwiek z ww. warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

 

III.    Instrukcja dla  Wykonawców.

1.      Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ.

2.      Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, w tym koszt nabycia SIWZ w kwocie 30 złotych, ponosi Wykonawca.

3.      Nie przewiduje się zwołania zebrania Wykonawców.

4.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub alternatywnych.

IV.     Przygotowanie oferty

1.      Oferta powinna być sporządzona wg załączonych do niniejszej SIWZ formularzy i załączników.

2.      Oferta powinna być napisana w języku polskim, czytelnym pismem ręcznym, na maszynie, komputerze lub inną trwałą techniką.

3.      Ofertę należy zapakować w kopertę oznaczoną w sposób podany w pkt. XII niniejszej SIWZ. Dopuszcza się złożenie oferty w dwóch kopertach, przy czym koperta zewnętrzna musi posiadać co najmniej nazwę postępowania i datę otwarcia ofert podane w pkt XII.1 niniejszej SIWZ.

4.      Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta.

5.      Wykonawcy posiadający osobowość prawną jako spółka z o.o. w wypadku gdy wartość składanej przez nich oferty przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego winni dołączyć do oferty uchwałę wspólników lub umowę spółki w celu udokumentowania prawa zarządu spółki do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczeń o wartości co najmniej równej lub wyższej niż wartość składanej przez nich oferty.

6.      Ofertę podpisuje osoba, bądź osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w jego imieniu (podpis powinien zawierać imię i nazwisko lub co najmniej nazwisko osoby upoważnionej). Wszystkie podpisy złożone w ofercie winny być opatrzone pieczęcią imienną osoby składającej podpis celem jej identyfikacji.

7.      Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami oraz podpisana przez osobę upoważnioną j. w.

8.      Wszystkie strony oferty winny być złączone w sposób trwały uniemożliwiający ich rozłączenie bez naruszenia integralności oferty.

9.      Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

10. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane niniejszą SIWZ oświadczenia
i dokumenty, bez dodawania do ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony Wykonawcy.

11. Ceny oferty muszą być podane w PLN brutto i netto oraz zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz ewentualne rabaty.

12. Ceny winny być wpisane przez Wykonawców do „Formularza cenowego” stanowiącym załącznik nr 2 niniejszej SIWZ.

13. Oferta powinna zawierać spis treści.

14. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów lub materiałów w języku obcym, wymagane jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

V.       Wprowadzanie zmian do oferty

1.      Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania  ofert.

2.      Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty winno zostać złożone
w sposób i formie przewidzianej dla oferty z tym, że koperta powinna być dodatkowo oznaczona dopiskiem „zmiana” lub „wycofanie”.

3.      Koperty oznaczone w ww. sposób będą otwierane w pierwszej kolejności.

 

VI.     Wymagane Dokumenty

1.      Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej.

2.      Odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający prawo do występowania
w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna wymagane jest dołączenie do oferty kopii umowy spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania oferty, sposób reprezentacji Wykonawcy. Ponadto każdy ze  wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej wydany przez odpowiedni urząd po dniu 31.12.2000r., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3.      Koncesja /zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.

4.      Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego  potwierdzające brak występowania przesłanek z art. 24 ust. 1 pkt. 4) – 9) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaświadczenie powinno dotyczyć wszystkich wspólników, kiedy Wykonawcą jest spółka cywilna, a gdy Wykonawcą jest spółka prawa handlowego powyższe zaświadczenia winny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz spółki; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

5.      Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu
z zapłatą podatków i opłat lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego dotyczącą zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert.

6.      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u o nie zaleganiu z zapłatą składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego dotyczącą zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert.

7.      Wypełnione w całości i podpisane załączniki do niniejszej SIWZ, w tym:

a)     Formularz „Oferta”załącznik Nr 1.

b)     Formularz Cenowy – załącznik Nr 2 (również na dyskietce).

c)      Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych .- załącznik Nr 3.

d)     Oświadczenie o świadectwach przedmiotu zamówienia – załącznik Nr 4

e)     Oświadczenie o odpowiedzialności karnej – załącznik Nr 5.

f)        Projekt umowy (parafowany) – załącznik Nr  6.

8.      Dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszą SIWZ powinny być dostarczone
w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kopia. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu firmy (wyjątek stanowi upoważnienie do podpisania oferty, które musi zostać złożone w oryginale).

 

VII.        Sposób oceny oferty

Oferta oceniana będzie pod względem:

1. formalnym, tj. spełnienia warunków podanych w SIWZ.

2. merytorycznym, tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanym kryterium.

 

VIII.      Kryterium oceny ofert.

1.   Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:

     Cena oferty      100%

 

OPIS KRYTERIÓW

        

         1. Cena                                            100%

         Przy dokonywaniu oceny ofert stosowane będą następujące zasady:

 

1)       Kryterium cena oferty:

Obliczana będzie wg wzoru:

P1=(Cmin/C) x W1

Gdzie:

P1 – ilość punktów obliczona dla kryterium cena oferty,

Cmin – cena brutto najtańszej oferty

C- cena brutto rozpatrywanej oferty

W1 – waga kryterium – cena oferty (W1 = 100)

 

IX.          Wadium

Oferta musi być zabezpieczona odpowiednią kwotą wadium.

 

1.     Wadium może być wniesione w następujących formach:

-       w pieniądzu –  przelewem na konto w Banku Przemysłowo –Handlowy Oddział w Dąbrowie Białostockiej  nr.63 1060 0076 0000 4011 9000 0029 z zaznaczeniem: wadium – leki

-       w poręczeniach i gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w wekslach z poręczeniem wekslowym banku gwarantowanych na okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.

2.     Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto     Zamawiającego, lub złożenie oryginału gwarancji lub weksla na ręce Zamawiającego.

3.       Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowalną formą wadium na warunkach określonych w ustawie i SIWZ zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

4.       Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz
z upłynięciem terminu do składania ofert. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż w ww. terminie wadium nie znajdowało się w jego posiadaniu wykluczy Wykonawcę z postępowania.

5.       Wadium nie podlega zwrotowi w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została wybrana, a który odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, a zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

6.       Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1, 2 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

X.       Termin Związania Ofertą

1.   Termin związania ofertą liczony od ostatecznego terminu składania ofert wynosi
30 dni.

2.   Jeżeli w w/w terminie któryś z Wykonawców biorących udział w postępowaniu wniesie protest, zgodnie z art. 180 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu. Po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu termin związania ofertą rozpoczyna swój dalszy bieg.

XI.     Udzielanie Wyjaśnień dotyczących SIWZ

1.   Wykonawcom przysługuje prawo zwrócenia się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, o ile prośba o wyjaśnienie wpłynie nie później niż 6 dni przed terminem składania ofert.

2.   Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami są:

-Irena Bakun -formularz cenowy

-Elżbieta Krahel-Rowińska –SIWZ,umowa

 

XII.   Miejsce i Termin Składania Ofert.

1.   Oferty w zamkniętych kopertach oznaczonych „Leki  SP ZOZ /LEKI/06- nie  otwierać przed dniem 07.12.2006 r., do godz. 9:15” opatrzone pieczątką Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Dąbrowie Białostockiej  , najpóźniej do dnia 07.12.2006 r. do godziny 9:00 .

2.   Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania.

3.   Oferty przysłane pocztą (przesyłką kurierską) będą zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem ich dostarczenia w terminie i bezpośrednio na miejsce wskazane w ust. 1.

 

XIII.           Miejsce i Termin Otwarcia Ofert.

1.   Publiczne, komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2006 r. w siedzibie Zamawiającego: o godzinie 9:15; Otwarcie ofert jest jawne.

2.   Po otwarciu każdej z ofert podane zostaną do wiadomości następujące informacje: nazwa i adres Wykonawcy, cena oferty oraz pozostałe istotne elementy oferty. 

 

XIV.         Informacje dodatkowe

1.   Zamawiający dokona korekty oczywistych omyłek w treści złożonej oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.

2.   Zamawiający dokona poprawienia omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny na zasadach określonych w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.   Brak zgody Wykonawcy, złożonej w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia
o poprawieniu omyłki rachunkowej spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.   Zamawiający powiadomi o wyniku przetargu tj. wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń) oraz prześle te informacje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz do Biuletynu Zamówień Publicznych.

5.   Wyniki postępowania przetargowego są obowiązujące po ich zatwierdzeniu przez Dyrektora Zamawiającego.

6.   Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania stosownej umowy, której projekt stanowi załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ.

7.   W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z zmianami z 2006r.)

XV.        KARY UMOWNE

1.      Strony ustalają, że w razie niewykonania lub nienależytego wykonania warunków umowy obowiązywać je będzie odszkodowanie w formie kar umownych z następujących tytułów oraz w n/w wysokości:

1) 0,5% wartości umownej towaru nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki,

2) 0,5% wartości zareklamowanych przez Kupującego towarów złej jakości, za każdy dzień oczekiwania na wymianę, ponad termin określony w umowie,

3) 5% wartości umownej towaru, w przypadku odmowy przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, wstrzymania dostawy towaru lub dokonania nie uzgodnionej podmiany asortymentu zamówionego towaru,

4) 5% wartości umownej towaru, gdy Kupujący odstąpi od umowy z winy Sprzedającego,

5) 5% wartości umownej towaru, gdy Sprzedający odstąpi od umowy bez uzasadnionej przyczyny.

2.      Ani Sprzedający ani Kupujący nie będzie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zobowiązań wynikających z umowy, jak również za szkody poniesione przez drugą stronę, o ile będą skutkiem lub wynikiem siły wyższej.

 

XVI.    Środki Odwoławcze

1.   Wykonawca, którego interes prawny w uzyskaniu niniejszego zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 19/2004 poz1539).

2.   Wykonawca może w szczególności złożyć pisemny umotywowany protest wobec czynności podjętych przez Zamawiającego oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest zobowiązany na podstawie ustawy.

3.   Protest wnosi się na ręce Zamawiającego w terminie 7 dni od chwili, gdy Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, z tym że protest dotyczący treści SIWZ wnosi się nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

4.   Protest winien zawierać: wskazanie oprotestowanej czynności lub zaniechanie Zamawiającego, żądanie Wykonawcy, a także zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.

5.   Wniesienie protestu przez któregokolwiek z Wykonawców skutkuje zawieszeniem biegu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu.

6.   Od oddalenia lub odrzucenia protestu Wykonawcy, który złożył protest przysługuje odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie pięciu dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia lub upływu terminu rozpatrzenia.

7.   O wniesieniu odwołania Wykonawca jednocześnie powiadamia Zamawiającego.
 

Załączniki do SIWZ:

1.      Formularz „Oferta”,

2.      „Wykaz leków – Formularz cenowy”,

3.      Oświadczenie Wykonawcy,

4.      Oświadczenie o świadectwach,

5.      Oświadczenie o odpowiedzialności karnej,

6.      Projekt umowy.

7.      Wadium.

 

Załącznik nr 1

                                                     

FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 60 000 EURO

NA DOSTAWĘ LEKÓW

 

 

Dane dotyczące wykonawcy

 

Nazwa....................................................................................................................

 

Siedziba.................................................................................................................

 

Nr telefonu/faks......................................................................................................

 

nr NIP......................................................................................................................

 

nr REGON...............................................................................................................

 

Dane dotyczące zamawiającego

 
Zobowiązania wykonawcy

Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia

„Zakup i dostawę leków do Apteki Szpitalnej”

 

OGÓŁEM wartość zamówienia netto................................................................

 

(słownie: .................................................................................................................)

 

podatek VAT........................................................................................................

 

OGÓŁEM wartość zamówienia  brutto..............................................................

 

(słownie: .................................................................................................................)

 

            PAKIET NR 1

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

             

              PAKIET NR 2

              wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

 

             PAKIET NR 3

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

 

             PAKIET NR 4

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

 

                PAKIET NR 5

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

 

                PAKIET NR 6

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

             

                PAKIET NR 7

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

 

                PAKIET NR 8

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

 

               PAKIET NR 9

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)
 

             PAKIET NR 10

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

             

              PAKIET NR11

              wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

 

             PAKIET NR12

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

 

             PAKIET NR 13

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

 

                PAKIET NR 14

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

 

                PAKIET NR 15

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

 

                PAKIET NR 16

             wartość netto.....................................zł    podatek VAT.......................................

             wartość brutto........................................................................................................

             (słownie: .................................................................................................................)

 

                                                                                                                                                      Załącznik nr2

 

Formularz cenowy

 

Pakiet nr. 1

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość brutto

 Nazwa producenta

 

Leki

 

 

 

 

 

 

 

1.               

Clexane  20mg – 0,2ml x 10 amp

op

 80

 

 

 

 

 

2.               

Clexane  40mg – 0,4ml x 10 amp

op

170

 

 

 

 

 

3.               

Clexane  60mg – 0,6ml x 2 amp

op

350

 

 

 

 

 

4.               

Clexane  80mg – 0,8ml x 2 amp

op

100

 

 

 

 

 

5.               

Cordarone 50mg/ml-3mlx6amp

op

40

 

 

 

 

 

6.               

Rovamycin  1 500 000 x 16 tab.

op

15

 

 

 

 

 

7.               

Rovamycin  3 000 000 x 10 tab

op

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

Pakiet nr . 2     

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa producenta

 

Środki opatrunkowe

 

 

 

 

 

 

 

1.

Gaza mb 13 nitkowa szer.90 cm

mb

1000

 

 

 

 

 

2

Gaza 90 cm 17 nitkowa  w mb

mb

6000

 

 

 

 

 

3.

Kompresy gaz.niejsteryl 13 nit 5 x 5   a `100 klasa IIa

op.

120

 

 

 

 

 

4.

Kompresy gaz . niesteryl 13 nitk 7,5 x 7,5 a`100 klasaIIa

op

550

 

 

 

 

 

5.

Przylepiec chirurgiczny z włókniny 15 cm x 10 m

Szt.

30

 

 

 

 

 

6.

Przylepiec na tkaninie 2,5 cm x 5 m

szt

600

 

 

 

 

 

7.

Przylepiec na włókninie 2,5 cm –o dł.9,15m -9,20m

szt

650

 

 

 

 

 

8.

Gaza jałowa 1 m x 1m                                           

szt.

100

 

 

 

 

 

9.

Prestoplast  8 cm x 5 m

Op.

10

 

 

 

 

 

10.

Kompresy gazowe niesterylne 13 nitkowe 10x10-100szt. Klasa II a

Op.

120

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

Pakiet nr 3

 

 

 

j.m

ilość

Cena jedn. netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa

producenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Lignina 150 g

szt

400

 

 

 

 

 

2.

Lignina arkusze 40 x60 a 5 kg                                

Op.

100

 

 

 

 

 

3.

Opaska gipsowa S 3 x 10

szt

400

 

 

 

 

 

4.

Opaska gipsowa S 3 x 12

szt

1500

 

 

 

 

 

5.

Opaska gipsowa S 3 x 15 lub 14

szt

2500

 

 

 

 

 

6

Wata opatrunkowa 500g

szt

320

 

 

 

 

 

7.

Opaska elastyczna  tkana 5 m  x 15 cm

szt

200

 

 

 

 

 

8.

Opaska dziana 4 m x 10 cm

szt

6000

 

 

 

 

 

9.

Opaska dziana 4 m x 15 cm

szt

3000

 

 

 

 

 

10

Samoprzylepny opatrunek do mocowania kaniul z włókniny 60x80 mm

szt

1500

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

                             

 

Pakiet nr. 4

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa

producenta

 

 

Płyny infuzyjne

 

 

 

 

 

 

 

 

1.               

Glucosum 5% - 500 ml

op

3000

 

 

 

 

 

2.               

Glucosum 5% - 250 ml

op

2000

 

 

 

 

 

3.               

Gluc. 5% + Natr. Chlor. 0,9% 1:1 – 250ml

op

200

 

 

 

 

 

4.               

Gluc. 5% + Natr. Chlor. 0,9% 1:1 – 500ml

op

200

 

 

 

 

 

5.               

Gluc. 5% + Natr. Chlor. 0,9% 2:1 – 250ml

op

260

 

 

 

 

 

6.               

Gluc. 5% + Natr. Chlor. 0,9% 2:1 – 500ml

op

260

 

 

 

 

 

7.               

Dextran 6% - 70000 j. – 500 ml

op

10

 

 

 

 

 

8.               

Dextran 10% - 400000 j. – 500ml

op

300

 

 

 

 

 

9.               

Natrium Chloratum 0,9% - 500ml

op

6000

 

 

 

 

 

10.

Natrium Chloratum 0,9% - 250ml

op

5000

 

 

 

 

 

11.

Płyn Wieloelektrolitowy – 500ml

op

4000

 

 

 

 

 

12.

Sol. Ringera – 500ml

op

1000

 

 

 

 

 

13.

Płyn pediatryczny (wyrównawczy) – 250ml

op

300

 

 

 

 

 

14.

Mannitol 20% - 250 ml

op

800

 

 

 

 

 

15.

Metronidazolum 0,5% - 100ml

op

2000

 

 

 

 

 

16.

Theophyllinum 300mg – 250ml

op

1200

 

 

 

 

 

17.

Aqua pro injectjone-500ml

op

260

 

 

 

 

 

18.

Glucozum 5%-50ml

op

1000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

Pakiet nr 5

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa

producenta

1

Natrium Chloratum 0,9%-50ml

op

1000

 

 

 

 

 

2

5%Glucosum -500 ml-worek

op

800

 

 

 

 

 

3

0,9%Natrium Chloratum -500ml-worek

op

800

 

 

 

 

 

4

0,9% Natrium Chloratum -250ml -worek

op

500

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

Pakiet nr.6

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena jedn.

netto 

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa producenta

 

Leki

 

 

 

 

 

 

 

1.               

Augmentin 1,2 g x 10 fiol

op

300

 

 

 

 

 

2.               

Bisacodyl 10mg x 10 czop

op

100

 

 

 

 

 

3.               

Butapirazol 5% ung. 20g

op

15

 

 

 

 

 

4.               

Clotrimazolum 1% krem – 20g

op

15

 

 

 

 

 

5.               

Fortum 1gx10

op

40

 

 

 

 

 

6.               

Kalipoz pr. 0,75g x 30 tabl.

op

200

 

 

 

 

 

7.               

Luminalum 15mg x 10 czop.

op

15

 

 

 

 

 

8.               

Oxazepan 10 mg x 20 tabl.

op

60

 

 

 

 

 

9.               

Relanium 2mg x 20 tabl.

op

35

 

 

 

 

 

10.            

Relanium 5mg x 20 tabl.

op

80

 

 

 

 

 

11.            

Theovent 0,1g x 30 tabl.

op

5

 

 

 

 

 

12.            

Theovent 0,3g x 50 tabl.

op

10

 

 

 

 

 

13.            

Tracrium 25mg – 2,5ml x 5 amp.

op

30

 

 

 

 

 

14.            

Tracrium 50mg – 5ml x 5 amp.

op

40

 

 

 

 

 

15.            

Zinacef 0,75g x10

op

70

 

 

 

 

 

16.            

Zinacef 1,5g x10

op

1000

 

 

 

 

 

17.            

Fraxiparine inj.0,3ml-2,850j.m.x10 amp.-strz.

op

100

 

 

 

 

 

18.            

Fraxiparine inj.0,6ml-5,700j.m.x10 amp.-strz.

op

250

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

  

Pakiet nr.7

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa

producenta

Kod

 

Nici chirurgiczne

 

 

 

 

 

 

 

 

1.               

3/8 igła ostra 24mm Nr. 3/0 x 75cm

sasz.

300

 

 

 

 

 

 

2.               

3/8 igła ostra30mm Nr. 2/0 x 75 cm

sasz.

200

 

 

 

 

 

 

3.               

3/8 igła ostra 24mmNr. 2/0 x 75 cm

sasz.

350

 

 

 

 

 

 

4.               

3/8 igła ostra 39mm Nr. 1 x75 cm.

Sasz.

30

 

 

 

 

 

 

5.               

½ igła okrągła 40mm Nr. 2 x75 -90 cm

Sasz,

20

 

 

 

 

 

 

6.               

Bez igły Nr. 2  -100-150cm

Sasz.

160

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

             Nici chirurgiczna Pozycja 1-4 szew jednowłóknowy poliestrowy , pozycja 6- pleciony  poliestrowy.

Pakiet nr.8

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa

producenta

kod

 

Nici chirurgiczne

 

 

 

 

 

 

 

 

1.               

 2/0 bez igły – 3x45cm

Sasz.

144

 

 

 

 

 

 

2.               

2/0 igła okrągła ½ koła 26mm x 70cm  -75cm

Sasz.

144

 

 

 

 

 

 

3.               

 0 igła okrągła ½ koła 37mm-44mm x 70-90cm

Sasz.

72

 

 

 

 

 

 

4.               

1 igła okrągła ½ koła 36-37mm x 70-90cm

Sasz.

216

 

 

 

 

 

 

5.               

 2 igła okrągła ½ koła 36mm-37mm gruba 70 x-90cm

Sasz.

72

 

 

 

 

 

 

6.               

 2 igła okrągła ½ koła 40mm x 70-90cm

Sasz.

72

 

 

 

 

 

 

7.               

½ koła igła okrągła 30mm nr 0 70-90cm

Sasz.

72

 

 

 

 

 

 

8.               

Bez igły nr 2/0 5x70cm

Sasz.

72

 

 

 

 

 

 

9.               

½ koła okrągła igła 26mm nr 3/0 70cm

Sasz.

72

 

 

 

 

 

 

10.            

½ okrągła 22mm nr 4/0  70 cm

Sasz.

72

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

            Szew  pleciony syntetyczny wchanialny 100% kwas poliglikolowy czas wchłonięcia 60-90 dni , podtrzymywanie   24-42%-21 dni.
 

PAKIET nr 9

 

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa

producenta

Kod

 

Nici chirurgiczne

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 ½ koła igła okrągła  26mm nr 2/0 75cm

Sasz.

144

 

 

 

 

 

 

2

½ okrągła igła 26mm nr 2/0 70 cm

Sasz.

72

 

 

 

 

 

 

3

 ½ koła okrągła 37 mm nr 1 90cm

Sasz.

36

 

 

 

 

 

 

4

½ koła okrągła 30 mm nr 2/0 75cm

Sasz.

36

 

 

 

 

 

 

5

  ½ koła okrągła 37 mm nr 1  75cm

Sasz.

180

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

      Poz.1-4-5 szew jedwabny pleciony powlekany woskiem.

      Poz.2 szew jednowłókowy  wchłaniany 60-90 dni podtrzymywanie 50%-14 dni

      Poz.3 szew jednowłókowy wchłaniany syntetyczny podtrzymywanie 28-35 dni czas wchłonięcia 180-210 dni.


Pakiet nr. 10                                                                                                                                       

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena

Jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa

producenta

 

Antybiotyki

 

 

 

 

 

 

 

1.              3

Ampicillin 1 g x 10 fiol.

op.

350

 

 

 

 

 

2.              4

Amotaks 1 g x 16 tabl.

op

100

 

 

 

 

 

3.              6

Doxycylin 20 mg - 1 ml x5 ml x 10fiol.

op.

200

 

 

 

 

 

4.              7

Doxycylin 0,1 x 10 kaps.

op

100

 

 

 

 

 

5.              1

Gentamycin 40 mg /ml - 2 ml x 10 amp

op

20

 

 

 

 

 

6.              1

Tarcefoksym 1g

fiol

600

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

Pakiet nr 11

 

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena

Jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa

producenta

 

Leki

 

 

 

 

 

 

 

1

Paracetamol 0,5g x 20 tabl.

op.

150

 

 

 

 

 

2

Paracetamol 0,5g x 10 czop.

op

15

 

 

 

 

 

3

Paracetamol 0,25g x 10 czop.

op.

20

 

 

 

 

 

4

Paracetamol 0,125g x 10 czop.

op

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

Pakiet nr 12

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena

Jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa

producenta

 

Leki

 

 

 

 

 

 

 

1

Cyclonamine inj.12,5% 2m x50amp.

op.

80

 

 

 

 

 

2

Rutinoskorbin x 90draż.

op

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

Pakiet nr 13

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

 Cena

Jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa

producenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Test na helikobakter pylor.

Szt.

600

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

Pakiet nr 14

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

 Cena

Jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa producenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Spir.skaż.hibit. 0,5% 1l

l

450

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

Pakiet nr 15

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena

Jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa

producenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Clinomel N4 -550 1500ml

Op.

360

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

Pakiet nr 16

 

L.p

Nazwa artykułu

J.m

Ilość

 

Cena

Jedn.

netto

Wartość

netto

Vat

Wartość

brutto

Nazwa

producenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Paski test.ACCU-CHEK Active Glucose x50szt.

Op.

800

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

            

             

                                                                                             Załącznik nr 3

 

OŚWIADCZENIE

 

Oświadczam, iż akceptuję warunki określone w projekcie umowy.

 

Oświadczam, że zapoznaliśmy się z warunkami udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy:    LEKÓW  zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do nich zastrzeżeń.

1.Oferujemy………….dniowy termin płatności za dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia ,licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego

2.Informujemy ,  że jesteśmy związani niniejszą ofertą w okresie wskazanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

3.Wadium w kwocie………..zł zostało wniesione w dniu………………………..2006 r. w

formie……………………………………………..Dokument potwierdzający wpłatę w załączeniu.

Zwrot wadium należy dokonać poprzez:…………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………..

4.Wszelkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia składamy ze  świadomością odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych  oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych.

 

…………………………………….                      ……………………………………………………...

                                                                                                 (imię i nazwisko)

miejscowość, data                                                                     podpis Wykonawcy

 

* niepotrzebne skreślić pod rygorem odrzucenia oferty

 

 

                                                                                                  Załącznik nr 4

OŚWIADCZENIE

Oświadczam iż posiadam dokumenty dopuszczające dane produkty do obrotu , na żądanie Zamawiającego   zostaną  okazane.

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie                                z art.22 ust1 Ustawy z dnia 29.01.2004 roku z zmianami z 2006r. Prawo zamówień Publicznych, że: 

 

   1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

   2)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

   3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

   4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  

                                                                                                                                                Załącznik Nr 5 

 

Oświadczenie Wykonawcy

 

 

Przystępując do przetargu nieograniczonego na dostawy:

Leków -

 

oświadczam, że:

1.        posiadam uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,

2.        posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuję pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.        znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.        nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień  publicznych, który stanowi, że z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się :

1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wyko­nując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;

2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;

3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro­wotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni prze­widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko­nania decyzji właściwego organu;

4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za prze­stępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie­lenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, prze­stępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.

jak  również tych wykonawców, którzy:

11) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów;

12) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępo­wania;

13) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków;

14) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

 

5.        Zapoznałem się z warunkami przetargu określonymi w SIWZ i przyjmuję je bez zastrzeżeń.

 

 

 

................................................                                                  .........................................................

miejscowość i data                                                                                                  podpis Wykonawcy

 

                                                                                                                      Załącznik Nr  6  

 

Projekt Umowy

W dniu      r. w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, w oparciu o art. 39 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/2004 poz. 177) –. została zawarta umowa pomiędzy:

  

z siedzibą w ........................przy ul. ............................., wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr ..................przez Sąd ......................., posiadającym Regon ...............,  NIP ...................., zwanym dalej Kupującym”, reprezentowanym przez:

Dyrektora Szpitala – .......................................................................................,

a:

Firmą ………….NIP……………………………………………………………………..

 

w „Sprzedającym”, reprezentowaną przez:

.........................................................................................................................................,

następującej treści:

§ 1

Przedmiot umowy

1.      Sprzedający sprzedaje, a Kupujący nabywa „towar” w postaci leków wg nazw preparatów, w opakowaniach fabrycznych, zgodnych z rodzajem i przeznaczeniem towaru, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do niniejszej umowy, stanowiącym jej integralną całość.

2.      Towar będący przedmiotem umowy jest dopuszczony do obrotu na rynku polskim i posiada wymagane prawem dokumenty, stwierdzające jego dopuszczenie do stosowania w publicznych zakładach opieki zdrowotnej. 

3.      Sprzedający zobowiązuje się dostarczać towar, o którym mowa w ust. 1 z terminem ważności minimum 12 miesięcy.

4.      Kupujący zastrzega sobie prawo zmian ilościowo-asortymentowych zamawianych leków +/- 20% ilości podanych w załączniku do niniejszej umowy. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Sprzedającemu żadne roszczenia.

 

 

§ 2

Ceny

1.      Ceny leków w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy tj. :

  - zmiany cen leków u producenta krajowego

  - zmiany cen leków urzędowych  w chwili zmiany ich przez Ministra Zdrowia

  - zmiany cen leków u bezpośredniego importera

  - zmiany stawki VAT ,

przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy ,bez procentowego zwiększania przysługującej mu marży ( wykluczając 90 dniowy termin stałości cen)

2.      Strony ustalają, że zmiana cen jedn. towaru o cenach urzędowych, określonych w  załączniku do umowy, dopuszczalna będzie jedynie w przypadku zmiany tych cen  dokonanej w drodze Rozporządzenia Ministra Finansów, odpowiednio do tych zmian, przy zachowaniu wysokości upustu określonego w ofercie z dnia .....................

3.      Strony umowy zobowiązują się do uwzględniania zmian wysokości podatku VAT.

4.      Wartość umowy na dzień jej podpisania umowy netto wynosi: ................ zł. (słownie: ................................), brutto: ............. zł. (słownie: ...................................).

5.      W cenie towaru zawarty jest koszt opakowania, ubezpieczenia i transportu „in loco” magazyn Kupującego.

4.      O zamiarze wprowadzenia zmian cen towaru lub zmian podatku VAT Sprzedający informuje Kupującego z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem, w formie pisemnej.

5.      Strony uzgadniają, iż w przypadku stosowania przez Producentów towaru,  okresowych upustów, bonifikat lub promocji na towar objęty umową Sprzedający zobowiązany jest do stosowania wym. form w realizacji dostaw cząstkowych.  

§ 3

Warunki dostaw

1.      Realizacja dostaw towaru, o którym mowa w § 1, następować będzie na podstawie cząstkowych zamówień składanych przez Kupującego wg asortymentu i ilości uzależnionych od potrzeb bieżących. Termin realizacji zamówień cząstkowych do 5 dni, z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt.

2.      W sytuacjach wyjątkowych Kupujący może zwrócić się do Sprzedającego o realizację określonego zamówienia, w trybie pilnym „na cito” w ciągu max 24 godzin.

3.      Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Sprzedającego do siedziby Kupującego.

4.      Z ramienia Kupującego do składania zamówień cząstkowych (telefonicznie lub faxem) na towar objęty umową upoważniony jest przedstawiciel Apteki Kupującego – potwierdzonych na piśmie z akceptacją Dyrektora Szpitala.

5.      Sprzedający ma prawo wstrzymać realizacje zamówień  przypadku gdy opóźnienie  Kupującego w zapłacie należności z tytułu niniejszej umowy przekroczy okres 30 dni od dnia wymagalności należności.

§ 4

Warunki płatności

1.      Za zrealizowane dostawy towaru Kupujący będzie dokonywał płatności przelewem na konto wskazane przez Sprzedającego w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury.

2.      Faktury za zrealizowane dostawy winny być sporządzone w sposób tradycyjny (faktura w postaci dokumentu, na piśmie)

3.      W przypadku nieterminowych płatności  wskazanych w ust. 1 Sprzedający zastrzega sobie prawo naliczania odsetek w wysokości ustawowej.

§ 5

Czas trwania umowy

Umowa obowiązuje przez okres 8 miesięcy licząc od dnia jej podpisania.

Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem miesięcznego

§ 6

Reklamacje

1.      Ewentualne reklamacje z tytułu jakości lub ilości towaru będą składane Sprzedającemu przez Kupującego faxem i na piśmie niezwłocznie po ich stwierdzeniu.

2.      Sprzedający zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 72 godzin, w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważa się w całości za uznaną zgodnie z żądaniem Kupującego.

3.      W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający zobowiązany jest w terminie 2 dni roboczych wymienić towar na wolny od wad, na własny koszt.

4.      Kupującemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku:

1) dostarczenia towaru złej jakości, w tym nie posiadającego określonego w umowie terminu ważności,

2) dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem / umową,

3) dostarczeniem towaru w niewłaściwych opakowaniach,

4) dostarczonego ze zwłoką.

§ 7

Kary umowne

3.      Strony ustalają, że w razie niewykonania lub nienależytego wykonania warunków umowy obowiązywać je będzie odszkodowanie w formie kar umownych z następujących tytułów oraz w n/w wysokości:

1) 0,5% wartości umownej towaru nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, jeśli wina będzie leżeć po stronie Sprzedającego

2) 0,5% wartości zareklamowanych przez Kupującego towarów złej jakości, za każdy dzień oczekiwania na wymianę, ponad termin określony w umowie,

3) 5% wartości umownej towaru, w przypadku odmowy przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, wstrzymania dostawy towaru z jego winy lub dokonania nie uzgodnionej podmiany asortymentu zamówionego towaru,

4) 5% wartości niezrealizowanej części umowy, gdy Kupujący odstąpi od umowy z winy Sprzedającego,

5) 5% wartości niezrealizowanej części umowy towaru, gdy Sprzedający odstąpi od umowy bez uzasadnionej przyczyny.

4.      Ani Sprzedający ani Kupujący nie będzie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zobowiązań wynikających z umowy, jak również za szkody poniesione przez drugą stronę, o ile będą skutkiem lub wynikiem siły wyższej.

§ 8

Odstąpienie od umowy.

1. Odstąpienie od umowy przez Kupującego może nastąpić w każdej chwili:

1) w przypadku  dwukrotnego dostarczania przez Sprzedającego towaru złej jakości,

2) jeżeli Sprzedający odmówi dostarczenia towaru.

Z powyższego tytułu Sprzedającemu nie będą przysługiwały żadne roszczenia.

2. Kupujący może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o okolicznościach, o których mowa w art. 145 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

3.W przypadku powtarzających się opóźnień  Zamawiającego  w zapłacie należności z tytułu niniejszej umowy  Wykonawca ma prawo  odstąpić od umowy  ze skutkiem natychmiastowym.

§ 9

Postanowienia końcowe.

1.      Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

2.      Sprzedający nie może bez zgody Kupującego przenieść wierzytelności przysługujących mu od Kupującego na osobę trzecią, a także zawrzeć umowy z osobą trzecią o przejęcie długu Kupującego w stosunku do Sprzedającego. 

3.      Wszelkie spory związane z realizacją postanowień niniejszej umowy będą rozwiązywane na drodze polubownej, w przypadkach ostatecznych mogą być poddane do rozstrzygnięcia przez Sąd właściwy miejscowo dla Kupującego.

4.      W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy o zamówieniach publicznych oraz Kodeksu cywilnego.

5.      Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla kupującego, jeden dla Sprzedającego.

6.      Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania przez strony tj. od dnia ........................... 

7.      Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

 

 

Kupujący:                                                                                       Sprzedający:

 

                                                                                                                                  Załącznik nr 7

 

Wymagane Wadium

Pakiet nr 1   -  758,00zł

Pakiet nr 2   -252,00zł

Pakiet nr 3   -440,00zł

Pakiet nr 4   -1248,00zł

Pakiet nr 5   -203,00 zł

Pakiet nr 6   -4000,00 zł

Pakiet nr 7   -90,00zł

Pakiet nr 8   -163,00zł

Pakiet nr 9   - 61,00 zł

Pakiet nr 10  - 547,00 zł

Pakiet nr 11   - 13,00 zł

Pakiet nr 12  - 56,00zł

Pakiet nr 13  - 53,00zł

Pakiet nr 14  - 64,00 zł

Pakiet nr 15  - 766,00zł

Pakiet nr 16   - 767,00zł