Przetargi |
ZAMAWIAJĄCY: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UL.M.C.SKŁODOWSKIEJ 15 16-200 DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
UWAGA!!!!!!! Dotyczy: unieważnienia postępowania przetargowego na zakup i dostawę leków do apteki szpitalnej.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie
Białostockiej informuje , że postępowanie o zamówienie
publiczne w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę
leków zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt.7
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku-Prawo zamówień publicznych.
05-12-2006
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) DLA ZAMÓWIENIA O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI POWYŻEJ 60.000 EURO.
Postępowanie o zamówienie publiczne jest prowadzone ,zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. z zmianami z 2006 roku
KATEGORIA – DOSTAWY:
LEKÓW w trybie przetargu nieograniczonego – w oparciu o art.39 cyt.Ustawy Dąbrowa Białostocka 15-11-2006r.
Spis treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: I. Przedmiot zamówienia. II. Warunki wymagane od Wykonawców III. Instrukcja dla Wykonawców. IV. Przygotowanie oferty. V. Wprowadzanie zmian do oferty. VI. Wymagane dokumenty. VII. Sposób oceny oferty. VIII. Kryterium oceny ofert i sposób dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej. IX. Wadium X. Termin związania ofertą. XI. Udzielanie wyjaśnień dotyczących SIWZ. XII. Miejsce i termin składania ofert. XIII. Miejsce i termin otwarcia ofert. XIV. Informacje dodatkowe. XV. Kary umowne. XVI. Środki odwoławcze. XVII. Załączniki
I. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa leków. Szczegółowy wykaz leków objętych zamówieniem, wraz z zapotrzebowaniem na 8 miesięcy , przedstawia załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji . 2. Wykaz leków podany w załączniku Nr 2 „Formularz Cenowy”, został przygotowany w oparciu o aktualnie obowiązujący w jednostce Receptariusz – Szpitalną Listę leków .
3. Ceny leków w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy tj. : - zmiany cen leków u producenta krajowego - zmiany cen leków urzędowych w chwili zmiany ich przez Ministra Zdrowia - zmiany leków u bezpośredniego importera - zmiany stawki VAT przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy ,bez procentowego zwiększania przysługującej mu marży (wykluczając 90 dniowy termin stałości cen)
4. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien posiadać stosowne Świadectwa Rejestracji dopuszczające do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP. 5. Termin realizacji zamówienia – sukcesywne dostawy w okresie 8 m-cy licząc od dnia podpisania umowy, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Realizacja dostaw, wg zamówień cząstkowych składanych telefonicznie lub faxem (z potwierdzeniem na piśmie) przez przedstawiciela Apteki Zamawiającego, w ciągu do 5 dni (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt). W sytuacjach wyjątkowych dopuszcza się możliwość składania zamówień na określone leki z realizacja „na cito” w ciągu max 24 godzin. 7. Zamawiający określa minimalny termin płatności za zrealizowane dostawy cząstkowe na poziomie 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury wraz z towarem – dla dostawy leków. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 10. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowo-asortymentowych zamawianych leków +/- 20% ilości i asortymentu podanych w ofercie cenowej w trakcie realizacji umowy.
II. Warunki wymagane od Wykonawców. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, UWAGA: Brak spełnienia któregokolwiek z ww. warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
III. Instrukcja dla Wykonawców.1. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. 2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, w tym koszt nabycia SIWZ w kwocie 30 złotych, ponosi Wykonawca. 3. Nie przewiduje się zwołania zebrania Wykonawców. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub alternatywnych. IV. Przygotowanie oferty1. Oferta powinna być sporządzona wg załączonych do niniejszej SIWZ formularzy i załączników. 2. Oferta powinna być napisana w języku polskim, czytelnym pismem ręcznym, na maszynie, komputerze lub inną trwałą techniką. 3. Ofertę należy zapakować w kopertę oznaczoną w sposób podany w pkt. XII niniejszej SIWZ. Dopuszcza się złożenie oferty w dwóch kopertach, przy czym koperta zewnętrzna musi posiadać co najmniej nazwę postępowania i datę otwarcia ofert podane w pkt XII.1 niniejszej SIWZ. 4. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta. 5. Wykonawcy posiadający osobowość prawną jako spółka z o.o. w wypadku gdy wartość składanej przez nich oferty przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego winni dołączyć do oferty uchwałę wspólników lub umowę spółki w celu udokumentowania prawa zarządu spółki do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczeń o wartości co najmniej równej lub wyższej niż wartość składanej przez nich oferty. 6. Ofertę podpisuje osoba, bądź osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w jego imieniu (podpis powinien zawierać imię i nazwisko lub co najmniej nazwisko osoby upoważnionej). Wszystkie podpisy złożone w ofercie winny być opatrzone pieczęcią imienną osoby składającej podpis celem jej identyfikacji. 7. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami oraz podpisana przez osobę upoważnioną j. w. 8. Wszystkie strony oferty winny być złączone w sposób trwały uniemożliwiający ich rozłączenie bez naruszenia integralności oferty. 9. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
10.
Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane niniejszą
SIWZ oświadczenia 11. Ceny oferty muszą być podane w PLN brutto i netto oraz zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz ewentualne rabaty. 12. Ceny winny być wpisane przez Wykonawców do „Formularza cenowego” stanowiącym załącznik nr 2 niniejszej SIWZ. 13. Oferta powinna zawierać spis treści. 14. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów lub materiałów w języku obcym, wymagane jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
V. Wprowadzanie zmian do oferty1. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert.
2.
Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty
winno zostać złożone 3. Koperty oznaczone w ww. sposób będą otwierane w pierwszej kolejności.
VI. Wymagane Dokumenty 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej.
2.
Odpis z
właściwego rejestru
(Krajowy
Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie 3. Koncesja /zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 4. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzające brak występowania przesłanek z art. 24 ust. 1 pkt. 4) – 9) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaświadczenie powinno dotyczyć wszystkich wspólników, kiedy Wykonawcą jest spółka cywilna, a gdy Wykonawcą jest spółka prawa handlowego powyższe zaświadczenia winny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz spółki; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5.
Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu
Skarbowego o nie zaleganiu 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u o nie zaleganiu z zapłatą składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego dotyczącą zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Wypełnione w całości i podpisane załączniki do niniejszej SIWZ, w tym: a) Formularz „Oferta” – załącznik Nr 1. b) Formularz Cenowy – załącznik Nr 2 (również na dyskietce). c) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych .- załącznik Nr 3. d) Oświadczenie o świadectwach przedmiotu zamówienia – załącznik Nr 4 e) Oświadczenie o odpowiedzialności karnej – załącznik Nr 5. f) Projekt umowy (parafowany) – załącznik Nr 6.
8.
Dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszą SIWZ powinny
być dostarczone
VII. Sposób oceny ofertyOferta oceniana będzie pod względem: 1. formalnym, tj. spełnienia warunków podanych w SIWZ. 2. merytorycznym, tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanym kryterium.
VIII. Kryterium oceny ofert. 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami: Cena oferty 100%
OPIS KRYTERIÓW
1. Cena 100% Przy dokonywaniu oceny ofert stosowane będą następujące zasady:
1) Kryterium cena oferty: Obliczana będzie wg wzoru: P1=(Cmin/C) x W1 Gdzie: P1 – ilość punktów obliczona dla kryterium cena oferty, Cmin – cena brutto najtańszej oferty C- cena brutto rozpatrywanej oferty W1 – waga kryterium – cena oferty (W1 = 100)
IX. Wadium Oferta musi być zabezpieczona odpowiednią kwotą wadium.
1. Wadium może być wniesione w następujących formach:- w pieniądzu – przelewem na konto w Banku Przemysłowo –Handlowy Oddział w Dąbrowie Białostockiej nr.63 1060 0076 0000 4011 9000 0029 z zaznaczeniem: „wadium – leki” - w poręczeniach i gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w wekslach z poręczeniem wekslowym banku gwarantowanych na okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert. 2. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego, lub złożenie oryginału gwarancji lub weksla na ręce Zamawiającego.3. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowalną formą wadium na warunkach określonych w ustawie i SIWZ zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
4.
Wadium w
całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz 5. Wadium nie podlega zwrotowi w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została wybrana, a który odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, a zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1, 2 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. X. Termin Związania Ofertą
1.
Termin związania ofertą liczony od ostatecznego terminu
składania ofert wynosi 2. Jeżeli w w/w terminie któryś z Wykonawców biorących udział w postępowaniu wniesie protest, zgodnie z art. 180 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu. Po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu termin związania ofertą rozpoczyna swój dalszy bieg. XI. Udzielanie Wyjaśnień dotyczących SIWZ1. Wykonawcom przysługuje prawo zwrócenia się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, o ile prośba o wyjaśnienie wpłynie nie później niż 6 dni przed terminem składania ofert. 2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami są: -Irena Bakun -formularz cenowy -Elżbieta Krahel-Rowińska –SIWZ,umowa
XII. Miejsce i Termin Składania Ofert.1. Oferty w zamkniętych kopertach oznaczonych „Leki SP ZOZ /LEKI/06- nie otwierać przed dniem 07.12.2006 r., do godz. 9:15” opatrzone pieczątką Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Dąbrowie Białostockiej , najpóźniej do dnia 07.12.2006 r. do godziny 9:00 . 2. Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania. 3. Oferty przysłane pocztą (przesyłką kurierską) będą zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem ich dostarczenia w terminie i bezpośrednio na miejsce wskazane w ust. 1.
XIII. Miejsce i Termin Otwarcia Ofert. 1. Publiczne, komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2006 r. w siedzibie Zamawiającego: o godzinie 9:15; Otwarcie ofert jest jawne. 2. Po otwarciu każdej z ofert podane zostaną do wiadomości następujące informacje: nazwa i adres Wykonawcy, cena oferty oraz pozostałe istotne elementy oferty.
XIV. Informacje dodatkowe1. Zamawiający dokona korekty oczywistych omyłek w treści złożonej oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. 2. Zamawiający dokona poprawienia omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny na zasadach określonych w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.
Brak zgody Wykonawcy, złożonej w terminie 7 dni od
otrzymania zawiadomienia 4. Zamawiający powiadomi o wyniku przetargu tj. wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń) oraz prześle te informacje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz do Biuletynu Zamówień Publicznych. 5. Wyniki postępowania przetargowego są obowiązujące po ich zatwierdzeniu przez Dyrektora Zamawiającego. 6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania stosownej umowy, której projekt stanowi załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. 7. W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z zmianami z 2006r.) XV. KARY UMOWNE1. Strony ustalają, że w razie niewykonania lub nienależytego wykonania warunków umowy obowiązywać je będzie odszkodowanie w formie kar umownych z następujących tytułów oraz w n/w wysokości: 1) 0,5% wartości umownej towaru nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, 2) 0,5% wartości zareklamowanych przez Kupującego towarów złej jakości, za każdy dzień oczekiwania na wymianę, ponad termin określony w umowie, 3) 5% wartości umownej towaru, w przypadku odmowy przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, wstrzymania dostawy towaru lub dokonania nie uzgodnionej podmiany asortymentu zamówionego towaru, 4) 5% wartości umownej towaru, gdy Kupujący odstąpi od umowy z winy Sprzedającego, 5) 5% wartości umownej towaru, gdy Sprzedający odstąpi od umowy bez uzasadnionej przyczyny. 2. Ani Sprzedający ani Kupujący nie będzie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zobowiązań wynikających z umowy, jak również za szkody poniesione przez drugą stronę, o ile będą skutkiem lub wynikiem siły wyższej.
XVI. Środki Odwoławcze1. Wykonawca, którego interes prawny w uzyskaniu niniejszego zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 19/2004 poz1539). 2. Wykonawca może w szczególności złożyć pisemny umotywowany protest wobec czynności podjętych przez Zamawiającego oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest zobowiązany na podstawie ustawy. 3. Protest wnosi się na ręce Zamawiającego w terminie 7 dni od chwili, gdy Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, z tym że protest dotyczący treści SIWZ wnosi się nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert. 4. Protest winien zawierać: wskazanie oprotestowanej czynności lub zaniechanie Zamawiającego, żądanie Wykonawcy, a także zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu. 5. Wniesienie protestu przez któregokolwiek z Wykonawców skutkuje zawieszeniem biegu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. 6. Od oddalenia lub odrzucenia protestu Wykonawcy, który złożył protest przysługuje odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie pięciu dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia lub upływu terminu rozpatrzenia.
7.
O wniesieniu odwołania Wykonawca jednocześnie powiadamia
Zamawiającego. Załączniki do SIWZ: 1. Formularz „Oferta”, 2. „Wykaz leków – Formularz cenowy”, 3. Oświadczenie Wykonawcy, 4. Oświadczenie o świadectwach, 5. Oświadczenie o odpowiedzialności karnej, 6. Projekt umowy. 7. Wadium.
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 60 000 EURO NA DOSTAWĘ LEKÓW
Dane dotyczące wykonawcy
Nazwa....................................................................................................................
Siedziba.................................................................................................................
Nr telefonu/faks......................................................................................................
nr NIP......................................................................................................................
nr REGON...............................................................................................................
Dane dotyczące zamawiającego
Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia „Zakup i dostawę leków do Apteki Szpitalnej”
OGÓŁEM wartość zamówienia netto................................................................zł
(słownie: .................................................................................................................)
podatek VAT........................................................................................................zł
OGÓŁEM wartość zamówienia brutto..............................................................zł
(słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 1wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 2 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 3 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 4 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 5 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 6 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 7 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 8 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 9 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł
(słownie:
.................................................................................................................) PAKIET NR 10 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR11 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR12 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 13 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 14 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 15 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
PAKIET NR 16 wartość netto.....................................zł podatek VAT.......................................zł wartość brutto........................................................................................................zł (słownie: .................................................................................................................)
Załącznik nr2
Formularz cenowy
Pakiet nr. 1
Pakiet nr . 2
Pakiet nr. 4
Pakiet nr 5
Pakiet nr.6
Pakiet nr.7
Nici chirurgiczna Pozycja 1-4 szew jednowłóknowy poliestrowy , pozycja 6- pleciony poliestrowy. Pakiet nr.8
Szew pleciony syntetyczny wchanialny 100% kwas poliglikolowy
czas wchłonięcia 60-90 dni , podtrzymywanie
24-42%-21 dni. PAKIET nr 9
Poz.1-4-5 szew jedwabny pleciony powlekany woskiem. Poz.2 szew jednowłókowy wchłaniany 60-90 dni podtrzymywanie 50%-14 dni Poz.3 szew jednowłókowy wchłaniany syntetyczny podtrzymywanie 28-35 dni czas wchłonięcia 180-210 dni.
Pakiet nr 11
Pakiet nr 12
Pakiet nr 13
Pakiet nr 14
Pakiet nr 15
Pakiet nr 16
Załącznik nr 3OŚWIADCZENIE
Oświadczam, iż akceptuję warunki określone w projekcie umowy.
Oświadczam, że zapoznaliśmy się z warunkami udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy: LEKÓW zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do nich zastrzeżeń. 1.Oferujemy………….dniowy termin płatności za dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia ,licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego 2.Informujemy , że jesteśmy związani niniejszą ofertą w okresie wskazanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3.Wadium w kwocie………..zł zostało wniesione w dniu………………………..2006 r. w formie……………………………………………..Dokument potwierdzający wpłatę w załączeniu. Zwrot wadium należy dokonać poprzez:……………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………….. 4.Wszelkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia składamy ze świadomością odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych.
……………………………………. ……………………………………………………... (imię i nazwisko) miejscowość, data podpis Wykonawcy
* niepotrzebne skreślić pod rygorem odrzucenia oferty
Załącznik nr 4 OŚWIADCZENIE Oświadczam iż posiadam dokumenty dopuszczające dane produkty do obrotu , na żądanie Zamawiającego zostaną okazane. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie z art.22 ust1 Ustawy z dnia 29.01.2004 roku z zmianami z 2006r. Prawo zamówień Publicznych, że:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Załącznik Nr 5
Oświadczenie Wykonawcy
Przystępując do przetargu nieograniczonego na dostawy: Leków -
oświadczam, że: 1. posiadam uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuję pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się : 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. jak również tych wykonawców, którzy: 11) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 12) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 13) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; 14) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
5. Zapoznałem się z warunkami przetargu określonymi w SIWZ i przyjmuję je bez zastrzeżeń.
................................................ ......................................................... miejscowość i data podpis Wykonawcy
Załącznik Nr 6
Projekt Umowy W dniu r. w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, w oparciu o art. 39 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/2004 poz. 177) –. została zawarta umowa pomiędzy:
z siedzibą w ........................przy ul. ............................., wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr ..................przez Sąd ......................., posiadającym Regon ..............., NIP ...................., zwanym dalej „Kupującym”, reprezentowanym przez: Dyrektora Szpitala – ......................................................................................., a: Firmą ………….NIP……………………………………………………………………..
w „Sprzedającym”, reprezentowaną przez: ........................................................................................................................................., następującej treści: § 1 Przedmiot umowy1. Sprzedający sprzedaje, a Kupujący nabywa „towar” w postaci leków wg nazw preparatów, w opakowaniach fabrycznych, zgodnych z rodzajem i przeznaczeniem towaru, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do niniejszej umowy, stanowiącym jej integralną całość. 2. Towar będący przedmiotem umowy jest dopuszczony do obrotu na rynku polskim i posiada wymagane prawem dokumenty, stwierdzające jego dopuszczenie do stosowania w publicznych zakładach opieki zdrowotnej. 3. Sprzedający zobowiązuje się dostarczać towar, o którym mowa w ust. 1 z terminem ważności minimum 12 miesięcy. 4. Kupujący zastrzega sobie prawo zmian ilościowo-asortymentowych zamawianych leków +/- 20% ilości podanych w załączniku do niniejszej umowy. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Sprzedającemu żadne roszczenia.
§ 2 Ceny1. Ceny leków w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy tj. : - zmiany cen leków u producenta krajowego - zmiany cen leków urzędowych w chwili zmiany ich przez Ministra Zdrowia - zmiany cen leków u bezpośredniego importera - zmiany stawki VAT , przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy ,bez procentowego zwiększania przysługującej mu marży ( wykluczając 90 dniowy termin stałości cen) 2. Strony ustalają, że zmiana cen jedn. towaru o cenach urzędowych, określonych w załączniku do umowy, dopuszczalna będzie jedynie w przypadku zmiany tych cen dokonanej w drodze Rozporządzenia Ministra Finansów, odpowiednio do tych zmian, przy zachowaniu wysokości upustu określonego w ofercie z dnia ..................... 3. Strony umowy zobowiązują się do uwzględniania zmian wysokości podatku VAT. 4. Wartość umowy na dzień jej podpisania umowy netto wynosi: ................ zł. (słownie: ................................), brutto: ............. zł. (słownie: ...................................). 5. W cenie towaru zawarty jest koszt opakowania, ubezpieczenia i transportu „in loco” magazyn Kupującego. 4. O zamiarze wprowadzenia zmian cen towaru lub zmian podatku VAT Sprzedający informuje Kupującego z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem, w formie pisemnej. 5. Strony uzgadniają, iż w przypadku stosowania przez Producentów towaru, okresowych upustów, bonifikat lub promocji na towar objęty umową Sprzedający zobowiązany jest do stosowania wym. form w realizacji dostaw cząstkowych. § 3 Warunki dostaw1. Realizacja dostaw towaru, o którym mowa w § 1, następować będzie na podstawie cząstkowych zamówień składanych przez Kupującego wg asortymentu i ilości uzależnionych od potrzeb bieżących. Termin realizacji zamówień cząstkowych do 5 dni, z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt. 2. W sytuacjach wyjątkowych Kupujący może zwrócić się do Sprzedającego o realizację określonego zamówienia, w trybie pilnym „na cito” w ciągu max 24 godzin. 3. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Sprzedającego do siedziby Kupującego. 4. Z ramienia Kupującego do składania zamówień cząstkowych (telefonicznie lub faxem) na towar objęty umową upoważniony jest przedstawiciel Apteki Kupującego – potwierdzonych na piśmie z akceptacją Dyrektora Szpitala. 5. Sprzedający ma prawo wstrzymać realizacje zamówień przypadku gdy opóźnienie Kupującego w zapłacie należności z tytułu niniejszej umowy przekroczy okres 30 dni od dnia wymagalności należności. § 4 Warunki płatności1. Za zrealizowane dostawy towaru Kupujący będzie dokonywał płatności przelewem na konto wskazane przez Sprzedającego w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury. 2. Faktury za zrealizowane dostawy winny być sporządzone w sposób tradycyjny (faktura w postaci dokumentu, na piśmie) 3. W przypadku nieterminowych płatności wskazanych w ust. 1 Sprzedający zastrzega sobie prawo naliczania odsetek w wysokości ustawowej. § 5 Czas trwania umowy Umowa obowiązuje przez okres 8 miesięcy licząc od dnia jej podpisania. Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem miesięcznego § 6 Reklamacje 1. Ewentualne reklamacje z tytułu jakości lub ilości towaru będą składane Sprzedającemu przez Kupującego faxem i na piśmie niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 2. Sprzedający zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 72 godzin, w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważa się w całości za uznaną zgodnie z żądaniem Kupującego. 3. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający zobowiązany jest w terminie 2 dni roboczych wymienić towar na wolny od wad, na własny koszt. 4. Kupującemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku: 1) dostarczenia towaru złej jakości, w tym nie posiadającego określonego w umowie terminu ważności, 2) dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem / umową, 3) dostarczeniem towaru w niewłaściwych opakowaniach, 4) dostarczonego ze zwłoką. § 7 Kary umowne 3. Strony ustalają, że w razie niewykonania lub nienależytego wykonania warunków umowy obowiązywać je będzie odszkodowanie w formie kar umownych z następujących tytułów oraz w n/w wysokości: 1) 0,5% wartości umownej towaru nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, jeśli wina będzie leżeć po stronie Sprzedającego 2) 0,5% wartości zareklamowanych przez Kupującego towarów złej jakości, za każdy dzień oczekiwania na wymianę, ponad termin określony w umowie, 3) 5% wartości umownej towaru, w przypadku odmowy przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, wstrzymania dostawy towaru z jego winy lub dokonania nie uzgodnionej podmiany asortymentu zamówionego towaru, 4) 5% wartości niezrealizowanej części umowy, gdy Kupujący odstąpi od umowy z winy Sprzedającego, 5) 5% wartości niezrealizowanej części umowy towaru, gdy Sprzedający odstąpi od umowy bez uzasadnionej przyczyny. 4. Ani Sprzedający ani Kupujący nie będzie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zobowiązań wynikających z umowy, jak również za szkody poniesione przez drugą stronę, o ile będą skutkiem lub wynikiem siły wyższej. § 8 Odstąpienie od umowy. 1. Odstąpienie od umowy przez Kupującego może nastąpić w każdej chwili: 1) w przypadku dwukrotnego dostarczania przez Sprzedającego towaru złej jakości, 2) jeżeli Sprzedający odmówi dostarczenia towaru. Z powyższego tytułu Sprzedającemu nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 2. Kupujący może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o okolicznościach, o których mowa w art. 145 ustawy – Prawo zamówień publicznych, 3.W przypadku powtarzających się opóźnień Zamawiającego w zapłacie należności z tytułu niniejszej umowy Wykonawca ma prawo odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym. § 9 Postanowienia końcowe. 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 2. Sprzedający nie może bez zgody Kupującego przenieść wierzytelności przysługujących mu od Kupującego na osobę trzecią, a także zawrzeć umowy z osobą trzecią o przejęcie długu Kupującego w stosunku do Sprzedającego. 3. Wszelkie spory związane z realizacją postanowień niniejszej umowy będą rozwiązywane na drodze polubownej, w przypadkach ostatecznych mogą być poddane do rozstrzygnięcia przez Sąd właściwy miejscowo dla Kupującego. 4. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy o zamówieniach publicznych oraz Kodeksu cywilnego. 5. Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla kupującego, jeden dla Sprzedającego. 6. Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania przez strony tj. od dnia ........................... 7. Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
Kupujący: Sprzedający:
Załącznik nr 7
Wymagane Wadium Pakiet nr 1 - 758,00zł Pakiet nr 2 -252,00zł Pakiet nr 3 -440,00zł Pakiet nr 4 -1248,00zł Pakiet nr 5 -203,00 zł Pakiet nr 6 -4000,00 zł Pakiet nr 7 -90,00zł Pakiet nr 8 -163,00zł Pakiet nr 9 - 61,00 zł Pakiet nr 10 - 547,00 zł Pakiet nr 11 - 13,00 zł Pakiet nr 12 - 56,00zł Pakiet nr 13 - 53,00zł Pakiet nr 14 - 64,00 zł Pakiet nr 15 - 766,00zł Pakiet nr 16 - 767,00zł
|