Strona główna

Informacje 

Aktualności

Przetargi

Struktura  szpitala

Kierownictwo

 

Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro 

Załącznik nr 4

 

WZÓR
Umowa  Nr..........

 

Zawarta w dniu ..............  zgodnie z wynikiem postępowania o zamówienie publiczne  udzielone w trybie „ przetarg nieograniczony „  pomiędzy:
Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej
16-200 Dąbrowa Białostocka, ul. M.C. Skłodowskiej 15
reprezentowanym przez :
Dyrektora   -  
Głównego Księgowego -
zwanym w dalszej treści umowy  „Zamawiającym „

a

......................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

reprezentowanym przez :

..........................................................

 ........................................................

zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą”

§1

1.  Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku i  materiałów medycznych

     do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej

      – wykaz sprzętu wraz z cenami i wartością stanowi załącznik nr 1 do umowy.

2.  Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.

3. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen brutto przez cały czas trwania umowy.

4. Cena towaru zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy tj. koszty transportu,

    wyładunku i wniesienia towaru do magazynu Zamawiającego. 

§2

1.       Z tytułu realizacji przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci  Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z faktury VAT.

2.       Termin płatności wynosi 30  dni od  daty dostawy towaru i faktury VAT.

3.       Płatność, o której mowa w pkt. 1 dokonana zostanie przelewem na konto Wykonawcy.

§3

Wykonawca nie będzie zbywać wierzytelności wynikających z realizacji niniejszej umowy bez zgody Zamawiającego.

§4

1.       W wyniku udzielenia zamówienia w trybie „ przetarg nieograniczony” za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 strony ustalają wynagrodzenie   brutto do wysokości ......................... zł słownie ........................ ......................................................................................................

2.       Wynagrodzenie  obejmuje  wszystkie koszty  związane z realizacją umowy.

§5

1.       Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności  nie krótszym niż  12 miesięcy od daty dostawy  w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.  

2.       Wykonawca zobowiązuje się rozpatrzyć i zrealizować reklamację dot. wad fizycznych jak również  jakości  dostarczonego towaru   w terminie do  5 dni roboczych od daty zgłoszenia.

§6

1.  Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawę z należytą starannością.

2.  Dostawy odbywać się będą sukcesywnie przez cały czas obowiązywania umowy, na podstawie

     pisemnych zamówień składanych przy pomocy faksu, do magazynu szpitala w terminie do 7 dni

     roboczych  od złożenia zamówienia.

§7

Za zwłokę w dostawie Zamawiający naliczy kary umowne w wysokości 1% wartości złożonego  zamówienia niezależnie od tego czy zostało zrealizowane  w części czy w całości , za  każdy dzień zwłoki.

 Zamawiający zastrzega sobie prawo do powiększenia kar do wyrównania ceny awaryjnego zakupu towaru dokonanego z powodu opóźnienia dostawy.

Jeżeli kara umowna nie pokrywa szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na drodze cywilno prawnej w zakresie rzeczywistej straty jak i utraconych korzyści.

§8

1. Zamawiający może odstąpić od umowy na podstawie art. 145  Ustawy  z dnia 29 stycznia  2004r. –

    Prawo zamówień publicznych, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że

    wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej

    zawarcia,  w terminie  30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

2. Zamawiający może wypowiedzieć umowę z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia w

   przypadku zaistnienia okoliczności będących przyczyną jej wypowiedzenia, tj. braku środków na

   realizację zamówienia.

   Wykonawcy zamówienia przysługuje wówczas prawo zapłaty wynagrodzenia jedynie za

   zrealizowaną część umowy, jednocześnie oświadcza, że nie będzie on dochodził odszkodowania

   od  Zamawiającego za niezrealizowaną część umowy. 

§9

Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§10

Umowa została  zawarta  na czas określony : 12 miesięcy  od daty jej zawarcia .

§11

Spory powstałe na tle niniejszej umowy rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

§12

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§13

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 


             ZAMAWIAJĄCY                                                                        WYKONAWCA