Strona główna

Informacje 

Aktualności

Przetargi

Struktura  szpitala

Kierownictwo

 

Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro

Załącznik nr 4

 

 

                                         PROJEKT  UMOWY

                                                            

W dniu ………..2007r. w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, w oparciu o art. 39 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/2004 poz. 177) –. została zawarta umowa pomiędzy:

  Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej  ul. M. C. Skłodowskiej 15

16-200 Dąbrowa Białostocka  NIP 545-14-64-069

zwanym dalej „ Zamawiającym „ , reprezentowanym przez:

– Dyrektora  SP ZOZ

 -  Główną Księgową

 a firmą…………………………………………………………………………………………

zwanym dalej „ Wykonawcą, reprezentowaną przez:

...................................................................................................................................

następującej treści:

§ 1

Przedmiot umowy

1.      Wykonawca sprzedaje, a Zamawiający nabywa „towar” w postaci odczynników , w opakowaniach fabrycznych, zgodnych z rodzajem i przeznaczeniem towaru, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do niniejszej umowy, stanowiącym jej integralną całość.

2.      Towar będący przedmiotem umowy jest dopuszczony do obrotu na rynku polskim i posiada wymagane prawem dokumenty, stwierdzające jego dopuszczenie do stosowania w publicznych zakładach opieki zdrowotnej. 

3.      Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar, o którym mowa w ust. 1 z terminem ważności minimum 12 miesięcy.

4.      Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowo-asortymentowych zamawianych leków +/- 20% ilości podanych w załączniku do niniejszej umowy. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia.

5.      Ogólna wartość zamówienia netto;…………………..brutto:………………………….

 

§ 2

Ceny

1.Strony postanawiają , że  obowiązującą  je formą odszkodowania stanowią kary umowne.

2.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne :

-za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy – w wysokości 10%

ceny ofertowej Wykonawcy.

-Zamawiający zapłaci Wykonawcy  kary umowne za zwłokę w regulowaniu należności w postaci odsetek ustawowych od wartości nieopłaconych faktur.

3.Całkowita wysokość  kar nie może przekroczyć 30% wartości umowy.

§ 3

                                                                        Warunki dostaw

1.      Realizacja dostaw towaru, o którym mowa w § 1, następować będzie na podstawie cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego wg asortymentu i ilości uzależnionych od potrzeb bieżących. Termin realizacji zamówień cząstkowych do 5 dni, z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt.

2.      W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o realizację określonego zamówienia, w trybie pilnym „na cito” w ciągu max 24 godzin.

3.      Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego .

4.      Z ramienia Zamawiającego do składania zamówień cząstkowych (telefonicznie lub faxem) na towar objęty umową upoważniony jest przedstawiciel laboratorium lub księgowa.

5.      Wykonawca ma prawo wstrzymać realizacje zamówień  przypadku gdy opóźnienie  Zamawiającego w zapłacie należności z tytułu niniejszej umowy przekroczy okres 30 dni od dnia wymagalności należności.

§ 4

                                                                    Warunki płatności

1.      Za zrealizowane dostawy towaru Zamawiający będzie dokonywał płatności przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury.

2.      Faktury za zrealizowane dostawy winny być sporządzone w sposób tradycyjny (faktura w postaci dokumentu, na piśmie)

3.      W przypadku nieterminowych płatności  wskazanych w ust. 1 Sprzedający zastrzega sobie prawo naliczania odsetek w wysokości ustawowej.

§ 5

Czas trwania umowy

Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy licząc od dnia jej podpisania                   tj: od dnia …………2007r. do dnia ………….2007r.

§ 6

Reklamacje

1.      Ewentualne reklamacje z tytułu jakości lub ilości towaru będą składane Wykonawcy przez Zamawiającego faxem i na piśmie niezwłocznie po ich stwierdzeniu.

2.      Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 72 godzin, w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważa się w całości za uznaną zgodnie z żądaniem Zamawiającego.

3.      W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni roboczych wymienić towar na wolny od wad, na własny koszt.

4.      Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku:

1) dostarczenia towaru złej jakości, w tym nie posiadającego określonego w umowie terminu ważności,

2) dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem / umową,

3) dostarczeniem towaru w niewłaściwych opakowaniach,

4) dostarczonego ze zwłoką.

§ 7

Odstąpienie od umowy.

1. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego może nastąpić w każdej chwili:

1) w przypadku  dwukrotnego dostarczania przez Wykonawcę towaru złej jakości,

2) jeżeli Wykonawca odmówi dostarczenia towaru.

Z powyższego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.

2. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o okolicznościach, o których mowa w art. 145 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

3.W przypadku powtarzających się opóźnień  Zamawiającego  w zapłacie należności z tytułu niniejszej umowy  Wykonawca ma prawo  odstąpić od umowy  ze skutkiem natychmiastowym.

§ 8

Postanowienia końcowe.

1.      Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

2.      Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu od zamawiającego na osobę trzecią, a także zawrzeć umowy z osobą trzecią o przejęcie długu Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy. 

3.      Wszelkie spory związane z realizacją postanowień niniejszej umowy będą rozwiązywane na drodze polubownej, w przypadkach ostatecznych mogą być poddane do rozstrzygnięcia przez Sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego .

4.      W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy o zamówieniach publicznych oraz Kodeksu cywilnego.

5.      Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy.

6.      Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania przez strony tj. od dnia ………2007.

 

 

 

Wykonawca                                                                                   Zamawiający