Przetargi |
Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro
ZAMAWIAJĄCY :
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIAzwana dalej (SIWZ)„NA USŁUGĘ UBEZPIECZENIA
ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ I UBEZPIECZENIA MIENIA SAMODZIELNEGO
PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĄBROWIE BIAŁOSTOCKIEJ”
|
LP |
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
|
|
|
1
|
CENA
|
100 %
|
|
||
2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:
Kryterium nr 1 „Cena” oceniane będzie jak niżej:
C min
X = ______ x 100 pkt.
C O
gdzie:
X – wartość punktowa ocenianego kryterium
Cmin – najniższa cena ze złożonych ofert
Co – cena ocenianej oferty
Założenie:
1) Punktacja jaką otrzyma Wykonawca w ramach kryterium cena w niniejszym
postępowaniu zostanie ustalona zgodnie ze wzorem określonym powyżej
100% (waga kryterium „Cena”) – oznacza, że w postępowaniu można uzyskać
max. 100 pkt. w ramach kryterium ceny (100% ze 100 pkt.)
2) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę posiadającego swoją siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Zamawiający
doliczy do ceny ofertowej kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu
realizacji umowy podatku VAT. W ten sposób obliczona cena ofertowa podmiotu
zagranicznego zostanie podstawiona do powyższego wzoru. W przypadku gdy
Wykonawca uwzględni w cenie oferty podatek VAT Zamawiający do przeliczenia
przyjmie wartość brutto (cena oferty z podatkiem VAT).
3) Cena ofertowa powinna być wyrażona w walucie polskiej i powinna obejmować
całość kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie
określonym niniejszą dokumentacją przetargową.
4) Cena oferty jest sumą składek za ubezpieczenia wszystkich składników majątku nazwanych w niniejszej dokumentacji przetargowej oraz składki za ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej.
5) Wysokość składek określona przez wykonawcę zostanie ustalona na cały okres trwania ubezpieczenia i nie będzie podlegała zmianom.
3. Ocena końcowa oferty:
Są to punkty uzyskane za kryterium wymienione w punkcie 1.
Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100 pkt.
VII. Postanowienia dotyczące Umowy:
1. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walucie innej niż PLN.
2. Projekt Umowy w załączeniu – załącznik nr 4 , który stanowi integralną część SIWZ.
3. Załącznikami do umowy będą:
Załącznik nr 1 do umowy: wypełniony przez Wykonawcę załącznik nr 2 do SIWZ (oferta )
Załącznik nr 2 do umowy: wypełniony przez Wykonawcę załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy)
Załącznik nr 3 do umowy: ogólne warunki ubezpieczeń stanowiących przedmiot zamówienia.
4. Umowa z Wykonawcą , który wygra postępowanie, zostanie podpisana po
uprawomocnieniu się wyniku postępowania. Podpisanie umowy nastąpi w miejscu i
czasie określonym przez Zamawiającego
VIII. Wadium :
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
W niniejszym postępowaniu nie wymaga się zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
X. Termin związania ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
XI. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać osobiście, lub pocztą – decyduje data otrzymania oferty przez Zamawiającego – w zaklejonych nieprzeźroczystych kopertach w siedzibie Zamawiającego w Dąbrowie Białostockiej, ul. M.C.Skłodowskiej 15 , sekretariat, do dnia 26.01.2007 r. do godz. 11:00.
XII. Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się tego samego dnia tj. 26.01.2007o godz. 11.15 –Administracja- w siedzibie Zamawiającego .
XIII. Tryb otwarcia i oceny ofert:
1. Oferty otwarte zostaną zgodnie z art. 86 PZP.
2. Oferty oceniane będą w oparciu o zasady i kryteria zawarte w niniejszej SIWZ.
3. Wykonawcy zostaną powiadomieni o wyborze oferty zgodnie z art. 92 PZP.
XIV. Pracownik Zamawiającego upoważniony do bezpośredniego kontaktowania
się z Wykonawcami:
w sprawach formalno-prawnych: Wiesława Hołownia tel./fax 85 712 12 06wew.35
w sprawach merytorycznych: Andrzej Rzepecki – broker ubezpieczeniowy PWS Konstanta S.A., tel.: 85 732 44 43 , 503 718 188,
XV. Udzielenie wyjaśnień dotyczących SIWZ:
1. Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie wszystkich
wątpliwości związanych ze SIWZ wyłącznie w oryginale na piśmie, nie później niż
6 dni przed upływem terminu składania ofert (art. 38 ust. 1 PZP).
2. Treść wyjaśnień zostanie przesłana wszystkim Wykonawcom, którym doręczono
SIWZ, bez ujawniania źródeł zapytania (art. 38 ust. 2 PZP) oraz umieszczona
na stronie internetowej :
3. Zamawiający nie przewiduje zwoływania zebrania Wykonawców.
XVI. Korespondencja:
1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie porozumiewał się z Wykonawcami
w formie pisemnej. W przypadku gdy pisma będą wysyłane do Wykonawców faksem to każdorazowo Zamawiający potwierdzi je na piśmie.
2. Zamawiający ustala, że w niniejszym postępowaniu dopuszczalne jest porozumiewanie się Wykonawców z Zamawiającym jedynie w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pośrednictwem faksu, ale w takim
wypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia faksu na piśmie.
3. Oświadczenia i dokumenty Wykonawcy i Zamawiający przekazują na piśmie.
4. W przypadku przekazania oświadczeń lub dokumentów za pośrednictwem faksu
muszą być one każdorazowo potwierdzone na piśmie.
5. Korespondencję należy kierować na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. M.C.Skłodowskiej 15
16-200 Dąbrowa Białostocka
6. Godziny pracy Zamawiającego są następujące: 07:30– 15:30.
XVII. Zasady obowiązujące w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej:
1. Wykonawca może pobrać ze strony WWW.spzoz.home.pl
dokument stanowiący SIWZ
2. Wykonawca może uzyskać informacje określone ustawą pzp z przedmiotowego
postępowania ze strony internetowej: WWW. spzoz.home.pl
XVIII. Udostępnianie dokumentacji:
1. Specyfikacja istotnych warunków może być pobrana odpłatnie w Dziale
Zamówień Publicznych Zamawiającego.
2. Protokół z postępowania wraz z załącznikami jest jawny.
3. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej
oferty lub unieważnieniu postępowania z tym, że oferty udostępnia się od chwili ich
otwarcia.
4. Wykonawca może wystąpić z pisemnym wnioskiem do Zamawiającego o
udostępnienie dokumentów (w przypadku ofert - tylko w części nie zastrzeżonej
przez Wykonawców), a Zamawiający określi pisemnie termin i miejsce
udostępnienia dokumentacji.
XIX. Pouczenie o środkach odwoławczych (protesty, odwołania):
1. Wykonawcom i uczestnikom przetargu, a także innym osobom przysługują środki
ochrony prawnej, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub
może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte dziale VI
Prawa zamówień publicznych – „Środki ochrony prawnej” określające zasady
wnoszenia protestów, odwołań i skarg do sądu na wyroki zespołów arbitrów oraz
postanowienia zespołu arbitrów kończące postępowanie odwoławcze. Z uwagi na
obszerność tych przepisów należy się z nimi zapoznać bezpośrednio analizując
Prawo zamówień publicznych – od art. 179 do 198. Zastosowanie mają także
przepisy wykonawcze wydane na podstawie artykułu 193 Prawa zamówień
publicznych, tj:
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 30 marca 2004 r. w sprawie
regulaminu postępowania przy rozpatrywaniu odwołań(Dz.U. Nr 56, poz.547),
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 18 marca 2004 r. w sprawie
wysokości wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad pobierania wpisu
od odwołania oraz szczegółowych zasad rozliczania kosztów w postępowaniu
odwoławczym(Dz.U. Nr 49, poz.468),
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 18 marca 2004 r. w sprawie
wysokości wynagrodzenia za czynności arbitrów(Dz.U. Nr 48, poz.461).
Załączniki do SIWZ:
· ZAŁĄCZNIK NR 1 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA,
· ZAŁACZNIK NR 2 – FORMULARZ OFERTOWY,
· ZAŁĄCZNIK NR 3 – FORMULARZ CENOWY,
· ZAŁĄCZNIK NR 4 – PROJEKT UMOWY
ZAŁĄCZNIK NR 1
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul.M.C.Skłodowskiej 15
16-200
Dąbrowa Białostocka
na usługi ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie mienia
dla Samodzielnego Publicznego zakładu Opieki Zdrowotnej
w Dąbrowie Białostockiej,
Umowy zostaną zawarte przy udziale - firmy brokerskiej PWS KONSTANTA S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Stojałowskiego 32, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
Okres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia mienia:
od 24 lutego 2007 roku do 23 lutego 2008 roku
Warunki płatności składek:
Rata I – płata do dnia 01.03.2007 Rata II - płatna do dnia 01.05.2007
Rata III – płatna do dnia 01.07.2007 Rata IV – płatna do dnia 01.09.2007
Rata V – płata do dnia 01.11.2007 Rata VI - płatna do dnia 01.01.2008
I. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem działalności oraz posiadaniem mienia w okresie od 24 lutego 2007 roku do 23 lutego 2008 roku
Odpowiedzialność cywilna Zakładu Opieki Zdrowotnej (delikt + kontrakt) z tytułu prowadzonej działalności, posiadanego i użytkowanego mienia.
Suma gwarancyjna: 500.000,00 zł na wszystkie zdarzenia w rocznym okresie ubezpieczenia przy czym maksymalnie 250 000,00 zł na jedno zdarzenie w rocznym okresie ubezpieczenia.
Ochrona ubezpieczenia obejmuje także przy uwzględnieniu minimalnych limitów:
1. Rozszerzenie zakresu ochrony o szkody wyrządzone w skutek przeniesienia choroby zakaźnej (w tym zakażenia wirusem HIV i wirusami hepatotropowymi powodującymi WZW). Limit – 250 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia .
2. Odpowiedzialność cywilną pracodawcy za następstwa wypadków przy pracy. Limit 50 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
3. Szkody powstałe w następstwie działania urządzeń wodno-kanalizacyjnych, co, gazu i przetwarzania energii. Limit 20.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
4. Rozszerzenie o szkody wyrządzone przez anestezjologów, chirurgów, ginekologów i ortopedów. Limit – 250 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia
Ochroną ubezpieczeniową , w granicach odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej mają być objęte również szkody :
1. będące następstwem pobrania, przechowania lub przetoczenia krwi lub preparatów krwiopochodnych,
2.związane z zarażeniem salmonellą,
3.związane z zarażeniem czerwonką i innymi zakażeniami pokarmowymi,
Udziały własne:
Franszyza redukcyjna – 5 % wartości szkody rzeczowej i osobowej
Warunek wymagalny :
Czas zgłaszania szkód , które zdarzyły się w okresie ważności umowy ubezpieczenia , za które ponosi odpowiedzialność Zakład Ubezpieczeń :
termin ustawowy.
Roszczenia w ciągu ostatnich 5 lat – nie było
Integralną część umowy stanowić będą klauzule do ubezpieczenia OC :
- prolongaty zapłaty składki
- stempla bankowego
Dane do oceny ryzyka znajdują się w p. V
II.Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów w okresie od 24 lutego 2007 roku do 23 lutego 2008 roku
Zakres ubezpieczenia: |
Pełny obejmujący minimum poniższe ryzyka. Szkody powstałe wskutek ognia, pożaru, uderzenia pioruna, wybuchu, eksplozji, upadku statku powietrznego akcji ratowniczej prowadzonej w związku ze zdarzeniami wymienionymi powyżej, oraz huraganu, powodzi, gradu, deszczu nawalnego, śniegu, osunięcia się ziemi, zapadania się ziemi, lawiny, trzęsienia ziemi, dymu i sadzy, huku ponaddźwiękowego, uderzenia pojazdu, następstwa szkód wodociągowych. Zakres ubezpieczenia obejmuje także poniesione prze Ubezpieczającego koszty zabezpieczenia przed szkodą lub zmniejszenia rozmiaru szkody w ubezpieczonym mieniu. |
|
|||
Przedmiot i suma ubezpieczenia: |
Ubezpieczenie obejmuje ewidencjonowane i określone w umowie ubezpieczenia stanowiące własność Ubezpieczającego bądź będące w jego posiadaniu na podstawie tytułu prawnego, budynki i budowle, mienie ruchome, nakłady adaptacyjne, środki trwałe , mienie osobiste i przedmioty osobistego użytku zatrudnionych pracowników u Ubezpieczającego. |
|
|||
Przedmiot ubezpieczenia |
System ubezpieczenia |
Typ wartości |
Suma ubezpieczenia |
||
Budynki i budowle |
Sumy stałe |
Księgowa brutto |
3.175.145,41 zł |
||
Urządzenia techniczne,wyposażenie,sprzet medyczny |
Sumy stałe |
Księgowa brutto |
2.034.316,45 zł |
||
Elektroniczny sprzęt medyczny |
Sumy stałe |
Księgowa brutto |
443.995,55 zł |
||
Środki obrotowe ( leki, materiały opatrunkowe, nici szewne, sprzęt medyczny jednorazowego użytku, artykuły spożywcze) |
Sumy zmienne |
Ceny zakupu |
65.300,00 zł |
||
Przepięcia |
|
Na jedno zdarzenie i wszystkie zdarzenia |
200 000,00 zł |
||
Ubezpieczyciel nie odpowiada za szkody, których wartość nie przekracza 500 PLN |
|
|
|
||
Udział własny w szkodach zniesiono |
|
|
|
||
Ubezpieczycie otrzyma szczegółowy wykaz mienia z chwilą podpisania umowy.
Szkody w ciągu ostatnich 3 lat – nie było
Zabezpieczenia :
Budynki i budowle są zbudowane z materiałów nie palnych i pokryte blachą. Placówka posiada plan ochrony przeciwpożarowej. Do każdego obiektu istnieje w pełni dostępny dojazd drogami utwardzonymi(asfalt,polbruk).Na teren szpitala główny wjazd jest od strony ul.M.C.Skłodowskiej 15.
Środki gaśnicze: Szpital-1gaśnica śniegowa, 19 gaśnic proszkowych,
3 hydranty wewnętrzne, 2 zewnętrzne 25 z wężem półsztywnym
Zakład Rehabilitacji w Dąbrowie Białostockiej -3 gaśnice proszkowe, 1 hydrant zewnętrzny
Przychodnia Specjalistyczna w Dąbrowie Białostockiej-2 gaśnice proszkowe, 1 hydrant wewnętrzny
Przychodnia Rejonowa w Dąbrowie Białostockiej - 2 gaśnice proszkowe, 1 hydrant zewnętrzny
Przychodnia Rejonowa w Suchowoli - 4 gaśnice proszkowe , 1 hydrant zewnętrzny
Gminny Ośrodek Zdrowia w Nowym Dworze - 2 gaśnice proszkowe,1 hydrant zewnętrzny
Wiejski Ośrodek Zdrowia w Zwierzyńcu Wielkim - 1 gaśnica proszkowa , 1 hydrant zewnętrzny
Integralną część umowy stanowić będą klauzule do ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych:
- reprezentantów
- automatycznego pokrycia
- ubezpieczenia ryzyka pośredniego uderzenia pioruna
- prolongacyjna
- stempla bankowego
III. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku i wandalizmu w okresie od 24 lutego 2007 roku do 23 lutego 2008 roku
System ubezpieczenia: Na pierwsze ryzyko z konsumpcją sumy ubezpieczenia
Lp |
Przedmiot ubezpieczenia |
Suma ubezpieczenia |
1. |
Urządzenia i wyposażenie |
50. 000,00 zł |
|
|
|
Dla mienia wymienionego w p.1, rozszerzenie ochrony o ryzyko wandalizmu na s.u. 20.000,00 zł
Franszyza integralna 500 zł
|
Udział własny w szkodach rzeczowych i osobowych zniesiono |
Integralną część umowy stanowić będą klauzule do ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku i dewastacji:
- prolongaty zapłaty składki
- stempla bankowego
Szkody w ciągu ostatnich 3 lat – nie było
Zabezpieczenie:
Budynek szpitala – budynek oświetlony , całodobowy dozór portiera, część okien w salach chorych jest okratowana.
Budynek Zakładu Rehabilitacji – zainstalowano rolety antywłamaniowe w oknach.
Budynek Administracji – zainstalowany alarm.
Pozostałe budynki – w drzwiach są zainstalowane podwójne zamki.
IV.Informacje o zamawiającym.
KWESTIONARIUSZ UBEZPIECZENIA |
|
||||
Pełna nazwa
Adres
Kod/ Miejscowość
REGON
NIP |
:
:
:
:
: |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ul.M.C.Skłodowskiej 15
16-200 Dąbrowa Białostocka
050583037
5451464069 |
|
||
Siedziba główna (adres)
|
: |
j.w. |
|
||
Miejsca ubezpieczenia (lokalizacje, odziały ubezpieczającego – dokładne adresy) |
: |
Szpital ul. M. C. Skłodowskiej 15, Dąbrowa Białostocka Przychodnia Rejonowa ul. Plac Kościuszki ,Dąbrowa Białostocka Przychodnia Specjalistyczna ul. Południowa 1 ,Dąbrowa Białostocka Przychodnia Rejonowa ul. Goniądzka 19, Suchowola Wiejski Ośrodek Zdrowia w Zwierzyńcu Wielkim Ośrodek Zdrowia ul. Kościelna 1, Nowy Dwór |
|
||
Rok założenia firmy
|
: |
1960 |
|
||
Obrót w 2005 roku.
|
: |
6 141 355,54 |
|
||
Planowany obrót na rok 2006:
|
|
5 820 774,34 |
|
||
Liczba zatrudnionych:
|
|
140 |
|
||
Opis prowadzonej działalności: (dokładny opis, proszę wymienić wszystkie rodzaje działalności, które mają zostać objęte ubezpieczeniem).
|
: |
Świadczenie usług medycznych. Oddziały : wewnętrzny, pediatrii, chirurgii ogólnej, Świadczenia ambulatoryjne w Izbie Przyjęć szpitala, Świadczenia z zakresu nocnej i świątecznej opieki wyjazdowej i ambulatoryjnej. Poradnie specjalistyczne: chirurgii ogólnej, ginekologiczno położnicza, gruźlicy i chorób płuc, alergologiczna, zdrowia psychicznego, leczenia uzależnień. Poradnie POZ w Dąbrowie Białostockiej, Suchowoli, Nowym Dworze, Zwierzyńcu Wielkim. Świadczenia z zakresu rehabilitacji: porady lekarskie, zabiegi ambulatoryjne. |
|
||
PKD (z opisem) EKD (z opisem) |
:
: |
8511 Szpitalnictwo
8511 Szpitalnictwo |
|
||
|
Nr rejestracji ZOZ |
20-00027 |
|||
|
Data rejestracji ZOZ |
11.06.1993 |
|||
|
Rok rozpoczęcia działalności |
1997 |
|||
|
Organ Założycielski |
Rada Powiatu Sokolskiego |
|||
V. Dane do ubezpieczenia OC
|
Rodzaje wykonywanych usług |
1. Porady lekarskie, 2. Wizyty domowe, 3. Zabiegi, 4. Pogotowie ratunkowe, 5. Lecznictwo otwarte, 6. Lecznictwo zamknięte, 7. Transport chorych, 8. Stacja krwiodawstwa,- punkt serologiczny 9. Konsultacje, 10. Stacja dializ, |
TAK TAK TAK NIE TAK TAK TAK TAK TAK NIE NIE |
|
||||||||||||||
|
Liczba pacjentów przyjętych w szpitalu w:
2005 r. 2.790
|
Lecznictwo otwarte. 2006r |
Lecznictwo zamknięte.2006 |
|
||||||||||||||
|
70.850 |
2.750 |
|
|||||||||||||||
|
Liczba lekarzy pracujących:
|
16- umowy o pracę 15-umowy cywilnoprawne |
|
|||||||||||||||
|
Liczba lekarzy wykonujących zabiegi: |
3 chirurgów |
|
|||||||||||||||
|
Liczba lekarzy |
I stopień specjalizacji |
II stopień specjalizacji |
Specjaliści |
|
|||||||||||||
|
4 |
23 |
- |
|
||||||||||||||
|
Inny personel |
|
Liczba |
|
||||||||||||||
|
Pielęgniarki: |
63 |
|
|||||||||||||||
|
Położne: |
2 |
|
|||||||||||||||
|
Technik analityki medycznej: |
7 |
|
|||||||||||||||
|
Technik RTG: |
4 |
|
|||||||||||||||
|
Technik farmacji: |
1 |
|
|||||||||||||||
|
Technik fizjoterapeuta: |
6 |
|
|||||||||||||||
|
Inny średni: |
4 |
|
|||||||||||||||
|
Sanitariusze: |
- |
|
|||||||||||||||
|
Salowe |
10
|
|
|||||||||||||||
|
Ilość łóżek: 2006 |
74 |
|
|||||||||||||||
A. LEKARZE
|
||||||||||||||||||
Specjalizacja |
1 |
2 |
3 |
Specjalizacja |
1 |
2 |
3 |
Specjalizacja |
1 |
2 |
3 |
|||||||
Alergologia |
|
2 |
|
Ortopedia
i traumatologia |
|
|
|
Neurologia dziecięca |
|
|
|
|||||||
Anestezjologia i intensywna terapia |
|
|
|
Genetyka kliniczna |
|
|
|
Okulistyka |
|
|
|
|||||||
Angiologia |
|
|
|
Geriatria |
|
|
|
Onkologia kliniczna |
|
|
|
|||||||
Audiologia i foniatria |
|
|
|
Hematologia |
|
|
|
Onkologia i hematologia dziecięca |
|
|
|
|||||||
Chirurgia dziecięca |
|
|
|
Immunologia kliniczna |
|
|
|
Ortopedia i traumatologia narządu ruchu |
|
|
|
|||||||
Chirurgia klatki piersiowej |
|
|
|
Kardiochirurgia |
|
|
|
Otorynolaryngologia |
|
|
|
|||||||
Chirurgia naczyniowa |
|
|
|
Kardiologia |
|
|
|
Patomorfologia |
|
|
|
|||||||
Chirurgia ogólna |
3 |
|
3 |
Kardiologia dziecięca |
|
|
|
Położnictwo i ginekologia |
|
3 |
|
|||||||
Chirurgia onkologiczna |
|
|
|
Medycyna nuklearna |
|
|
|
Pediatria |
3 |
1 |
|
|||||||
Chirurgia plastyczna |
|
|
|
Medycyna paliatywna |
|
|
|
Psychiatria |
1 |
1 |
|
|||||||
Chirurgia szczękowo-twarzowa |
|
|
|
Medycyna pracy |
1 |
|
|
Psychiatria dzieci i młodzieży |
|
|
|
|||||||
Choroby płuc |
|
1 |
|
Medycyna ratunkowa |
|
|
|
Radioterapia onkologiczna |
|
|
|
|||||||
Choroby wewn. wewwewnętrzwewnętrzne |
5 |
1 |
|
Medycyna rodzinna |
1 |
|
|
Rehabilitacja medyczna |
|
1 |
|
Choroby zakaźne |
|
|
|
Medycyna sądowa |
|
|
|
Reumatologia |
|
|
|
Dermatologia i wenerologia |
|
|
|
Medycyna sportowa |
|
|
|
Seksuologia |
|
|
|
Diabetologia |
|
|
|
Medycyna transportu |
|
|
|
Toksykologia kliniczna |
|
|
|
Diagnostyka laboratoryjna |
|
|
|
Mikrobiologia lekarska |
|
|
|
Transfuzjologia kliniczna |
|
|
|
Endokrynologia |
|
|
|
Nefrologia |
|
|
|
Transplantologia kliniczna |
|
|
|
Epidemiologia |
|
|
|
Neonatologia |
|
|
|
Urologia |
|
|
|
Farmakologia kliniczna |
|
|
|
Neurochirurgia |
|
|
|
Zdrowie publiczne |
|
|
|
Gastroenterologia |
|
|
|
Neurologia |
|
|
|
Inna (jaka) radiologia, radiodiagnostyka ................................................ |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Medycyna ogólna |
1 |
|
|
1. liczba lekarzy pracujących na podstawie umowy o pracę
2. liczba lekarzy pracujących na podstawie innych umów
3. liczba lekarzy wykonujących zabiegi
Czy ZOZ posiada OIOM |
TAK |
NIE |
Liczba łóżek – |
- |
|
Czy ZOZ posiada odział ginekologiczno – położniczy
|
|
NIE |
Liczba łóżek –
|
- |
|
Ilość przyjętych porodów: 2005 r. 2006 r. |
----------------------------------------- |
|
Czy oddział ginekologiczno – położniczy posiada inkubatory: |
---------------------------------- |
|
Liczba – |
|
|
Czy odział ginekologiczno – położniczy posiada: - salę operacyjna do wykonywania cesarskiego cięcia: - ma zapewniony 24 h dyżur anestezjologiczny: |
brak
|
|
Liczba zabiegów złożonych przeprowadzonych w: 2005 r. 345 2006 r.I-VI 176
|
|
|
W tym zabiegi w I-VI 2006r - chirurgiczne: 176 - ginekologiczne:
|
|
|
Czy w ZOZ wykonywane są zabiegi: - chirurgii plastycznej: - eksperymenty medyczne:
|
NIE NIE |
|
Czy ZOZ posiada:
|
Aptekę szpitalną
|
Tak |
Dział farmacji szpitalnej
|
NIE |
Pomieszczenia i urządzenia odpowiadają wymaganiom fachowym i sanitarnym. Państwowy Inspektor Sanitarny prowadzi nadzór nad szpitalem. W wyniku kontroli uchybień nie stwierdzono.
Aparatura, urządzenia i materiały spełniają wymagania odpowiednich norm.
Przestrzegane są standardy postępowania i procedur medycznych.
Świadczeń zdrowotnych udzielają osoby o odpowiednich kwalifikacjach.
Osoby na stanowiskach kierowniczych spełniają wymagania określone dla danego stanowiska.
Spełnione są minimalne normy zatrudnienia pracowników działalności podstawowej.
Szpital posiada pełna bazę diagnostyczną.
W Szpitalu są stosowane środki ochrony przed zakażeniami : rękawiczki , maski, fartuchy oraz okulary ochronne.
W Szpitalu pracuje zespół ds. zakażeń szpitalnych.
W Szpitalu pracuje pielęgniarka epidemiologiczna.
W pracowni endoskopowej , centralnej sterylizatorni i dezynfektorni obowiązują i są stosowane procedury.
Personel Szpitala ( lekarski i pielęgniarski)uczestniczył w kursach z ratownictwa medycznego.
Procedury , standardy, instrukcje , obowiązujące i stosowane w Szpitalu - do udostępnienia w Administracji Szpitala :
- Procedura mycia i dezynfekcji rąk
- Procedura postępowania z odpadami medycznymi,
- Procedura mycia i dezynfekcji sprzętu, pomieszczeń, instrumentarium medycznego
-Procedura sterylizacji materiałów medycznych i przechowywania materiałów sterylnych
-Procedura postępowania z brudną bielizną i czystą bielizną
-Procedury przygotowywania posiłków zgodnie z dobra praktyką higieniczną i dobrą praktyką produkcyjną.
Klauzule PWS KONSTANTA S.A.
KLAUZULA 1 - Reprezentantów.
Z zachowaniem pozostałych, niezmienionych niniejszą klauzulą, postanowień umowy ubezpieczenia określonych we wniosku i ogólnych warunków ubezpieczenia strony uzgodniły, że Zakład Ubezpieczeń jest wolny od odpowiedzialności za szkody wyrządzone wskutek winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa reprezentantów ubezpieczającego. Dla celów niniejszej umowy za reprezentantów ubezpieczającego uważa się osoby lub organ wieloosobowy (zarząd), które uprawnione są do zarządzania ubezpieczonym podmiotem gospodarczym z włączeniem prokurentów, ustanowionych przez ten podmiot oraz Dyrektorów placówek.
KLAUZULA 2 – Prolongacyjna (prolongaty zapłaty składki).
Z zachowaniem pozostałych, niezmienionych niniejszą klauzulą, postanowień umowy ubezpieczenia określonego we wniosku i ogólnych warunków ubezpieczenia ustala się, że brak wpłaty przez Ubezpieczającego składki lub którejkolwiek z rat w terminie przewidzianym w umowie ubezpieczenia nie powoduje wygaśnięcia ( rozwiązania ) umowy , ani zawieszenia udzielanej ochrony ubezpieczeniowej i nie może być podstawą do odstąpienia przez Zakład Ubezpieczeń od umowy ze skutkiem natychmiastowym.
W sytuacji braku opłaty składki lub raty składki Zakład Ubezpieczeń zobowiązany jest wyznaczyć Ubezpieczającemu na piśmie dodatkowy, co najmniej 14 dniowy termin do zapłaty składki (raty).W przypadku nie dokonania wpłaty w wyznaczonym terminie , Zakład Ubezpieczeń może odstąpić od umowy ubezpieczenia ze skutkiem natychmiastowym.
KLAUZULA 3 – Stempla bankowego.
Z zachowaniem pozostałych, niezmienionych niniejszą klauzulą, postanowień umowy ubezpieczenia określonego we wniosku i ogólnych warunków ubezpieczenia strony uzgodniły, że:
Jeżeli zapłata składki albo raty składki dokonywana jest w formie przelewu bankowego lub przekazu pocztowego, za datę zapłaty uważa się datę złożenia zlecenia zapłaty w banku lub w urzędzie pocztowym na właściwy rachunek pod warunkiem, że na rachunku Ubezpieczającego znajdowała się wystarczająca ilość wolnych środków, w innym przypadku za datę zapłaty uważa się datę, w której pełna kwota składki lub jej pierwszej raty znalazła się na rachunku w taki sposób, że mógł nią dysponować.
KLAUZULA 4 - Automatycznego pokrycia (automatycznego ubezpieczenia nowego mienia, nowych inwestycji).
Z zachowaniem pozostałych, niezmienionych niniejszą klauzulą, postanowień umowy ubezpieczenia określonego we wniosku i ogólnych warunków ubezpieczenia ustala się , że:
a) nowo nabyte środki trwałe,
b) wzrost wartości środków trwałych wskutek dokonanych inwestycji,
zostają objęte automatyczną ochrona ubezpieczeniową od chwili przejścia ryzyka ich posiadania na Ubezpieczającego. Automatyczna ochrona ubezpieczeniowa odnosi się wyłącznie do miejsc ubezpieczenia wskazanych w umowie ubezpieczenia. Przejście ryzyka związanego z posiadaniem nowych środków trwałych na Ubezpieczającego powinno być potwierdzone dokumentem np. fakturą zakupu lub protokołem zdawczo-odbiorczym.
Ochrona ubezpieczeniowa nie będzie obejmować mienia podczas załadunku, transportu, rozładunku oraz prac budowlano-montażowych ( w tym prób i testów).
Ubezpieczający zobowiązany jest zgłosić zwiększenie sumy ubezpieczenia w terminie do 20 dni po zakończeniu każdego półrocza okresu ubezpieczenia.
Odpowiedzialność Zakładu Ubezpieczeń w stosunku do automatycznie ubezpieczonego na mocy niniejszej klauzuli mienia ograniczona jest do wysokości 15 % wartości łącznej sumy ubezpieczenia.
Nowo nabyte środki trwałe oraz inwestycje , których suma ubezpieczenia przekracza przyjęty w klauzuli limit , mogą być ubezpieczone na zasadach określonych w ogólnych warunkach ubezpieczenia.
KLAUZULA 5 - Ubezpieczenie ryzyka pośredniego uderzenia pioruna.
Z zachowaniem pozostałych, niezmienionych niniejszą klauzulą, postanowień ogólnych warunków ubezpieczenia i innych postanowień umowy ubezpieczenia , ustala się ,że Zakład Ubezpieczeń pokrywa do ustalonego limitu szkody w przedmiocie ubezpieczenia powstałe w wyniku pośredniego uderzenia pioruna.Za pośrednie uderzenie pioruna uważa się pośrednie działanie wyładowania atmosferycznego na przedmiot ubezpieczenia , powodujące uszkodzenie lub zniszczenie przedmiotu ubezpieczenia wskutek indukcji prądu elektrycznego wywołanej wyładowaniami atmosferycznymi w bezpośredniej bliskości ubezpieczonego mienia.
Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje także szkody powstałe w wyniku nagłego wzrostu napięcia w sieci elektrycznej spowodowany wyładowaniami atmosferycznymi.
Ww zdarzenia losowe pozostają objęte ochroną ubezpieczeniową pod warunkiem odpowiedniego zabezpieczenia mienia poprzez zainstalowanie ograniczników ( odgromników i ochronników przeciwprzepięciowych).
Z ochrony ubezpieczeniowej pozostają wyłączone szkody powstałe we wszelkiego rodzaju wkładkach topikowych, bezpiecznikach, stycznikach, odgromnikach, ochronnikach przepięciowych, czujnikach, żarówkach.
Limit odpowiedzialności na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia : 200.000 zł
ZAŁĄCZNIK NR 2
.............................................................
(miejscowość i data)
Nazwa Wykonawcy: ......................................................................................................
Adres Wykonawcy: ........................................................................................................
Nr telefonu: ............................................, Nr faksu .......................................................
REGON:........................................, NIP:..............................................
Do:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. M.C.Skłodowskiej 15
16-200 Dabrowa Białostocka
Nawiązując do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej oraz tablicy ogłoszeń Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej składamy ofertę do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 60.000 euro na USŁUGĘ UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ I UBEZPIECZENIE MIENIA; oferujemy realizację zamówienia zgodnie z wymogami, warunkami i terminami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1. Oferujemy wykonanie zamówienia publicznego zgodnie z OPISEM PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA, stanowiącym załącznik do oferty, łączna kwotę składki za okres
1 roku:.............................. zł, słownie: ..........................................................................
...................................................................................................................................
2. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą, na czas wskazany
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. w okresie 30 dni od upływu
terminu składania ofert. .
3. Płatności rat składki ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia mienia rozłożone zostaną na równe raty kwartalne.
Okres ubezpieczenia : od 24 lutego 2007 roku do 23 lutego 2008 roku
Rata I – płata do dnia 01.03.2007 Rata II - płatna do dnia 01.05.2007
Rata III – płatna do dnia 01.07.2007 Rata IV – płatna do dnia 01.09.2007
Rata V – płata do dnia 01.11.2007 Rata VI - płatna do dnia 01.01.2008
4. Oświadczamy, że okres ochrony ubezpieczeniowej dla ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia mienia wynosić będzie 1 rok tj. od
dnia 24.02.2007 r. do dnia 23.02.2008 r. oraz że stopa składki ubezpieczeniowej nie ulega zwiększeniu i nie podlega waloryzacji w ciągu całego okresu ubezpieczenia.
5. Oświadczamy ,że zapoznaliśmy się z dokumentacją przetargową i uznajemy się
za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania,
a w szczególności akceptujemy określone w niej warunki płatności oraz
że spełniamy wszelkie warunki określone w tej dokumentacji przetargowej.
6. W związku z przystąpieniem do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia mienia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej oświadczamy, że spełniamy
Wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo
zamówień publicznych(Dz.U. Nr 19 , poz. 177, z późn. zm.) :
3. posiadamy uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem
zamówienia zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
4. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
6. nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 pkt 1 – 9 i ust. 2 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z dnia
29 stycznia 2004 roku.
oraz posiadamy środki własne na pokrycie marginesu wypłacalności oraz aktywa
na pokrycie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych w wysokości co najmniej
100% i dokonaliśmy lustracji ryzyk objętych zamówieniem w stopniu niezbędnym
do oceny ryzyka ubezpieczeniowego.
Załącznikami do niniejszej oferty są:
7. ……………………………………………………….;
8. ………………………………………………………;
9. ……………………………………………………….;
10. ……………………………………………………… ;
11. ……………………………………………………… ;
Oferta zawiera łącznie ........................ ponumerowanych zapisanych stron.
...........................................................................................................
(podpis, pieczęć imienna upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK NR 3
UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIE MIENIA
SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĄBROWIE BIAŁOSTOCKIEJ
|
Ubezpieczenie |
Suma ubezpieczenia w zł |
Składka ubezpieczeniowa brutto za cały okres ubezpieczenia ( 12 miesięcy) |
1. |
OC z tytułu wykonywania świadczeń zdrowotnych i posiadania mienia 24.02.2007-23.02.2008 |
s.u. 500.000,-zł na wszystkie zdarzenia, a 250.000,-zł na jedno zdarzenie z rozszerzeniami opisanymi w zał. Nr 1 |
|
2. |
Budynków od ognia i innych zdarzeń losowych 24.02.2007-23.02.2008 |
Wg załącznika nr 1 |
|
3. |
Mienia od ognia i innych zdarzeń losowych 24.02.2007-23.02.2008 |
Wg załącznika nr 1 |
|
3. |
Mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu 24.02.2007-23.02.2008 |
Wyposażenie s.u. 50.000,- zł |
|
RAZEM |
|
|
...............................dn. ...........................2007 r.
............................................................................
podpis Wykonawcy
ZAŁĄCZNIK NR 4
UMOWA Nr ……/ (projekt)
zawarta w dniu ......................2007r. w Dąbrowie Białostockiej pomiędzy Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej
wpisanym do KRS pod nr w XII Wydziale KRS Sądu
Rejonowego w mającym siedzibę: ul. Białystok.C.Skłodowskiej 15, 16-200
Dąbrowa Białostocka
NIP: 545-14-64-069, REGON: 050583037 zwanym dalej Zamawiającym,
reprezentowanym
przez :
mgr Helenę Hawrylik - Dyrektora
a firmą: ............................................................................................................................................
wpisaną do KRS pod nr…………………………..w …………………………………………….
mającą siedzibę: .............................................................................................................................
NIP: …………………………, REGON: …………………………….
zwaną dalej Ubezpieczycielem, w imieniu której działa:
1..............................................................................................................................
2..............................................................................................................................
§ 1.
1. Na podstawie rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w dniu...............................
2007 r.
Ubezpieczyciel zobowiązuje się do ubezpieczenia Samodzielnego publicznego zakładu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej w zakresie ubezpieczeń
Wyszczególnionych w załączniku nr.1 stanowiącym integralną część niniejszej umowy.
2. Umowa obowiązuje w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy .
3. Wartość przedmiotu zamówienia brutto wynosi: .....................................zł.
(słownie : .............................................................................................zł.), którą stanowi
łączna wartość składki za ubezpieczenia objęte niniejszą umową w okresie jej
obowiązywania.
4. W kwocie wymienionej w ust. 3 zawarte są wszelkie koszty związane z realizacją
umów
ubezpieczenia ponoszone przez Ubezpieczyciela. .
5. Integralną część niniejszej umowy stanowią polisy ubezpieczeniowe zawartych
ubezpieczeń
wymienionych w załączniku nr.1 do niniejszej umowy.
§ 2.
1. Termin płatności pierwszej i kolejnych składek strony ustaliły następująco:
Okres ubezpieczenia : od 24 luty 2007 roku do 23 luty 2008 roku
Warunki płatności składek:
Rata I – płata do dnia 01.03.2007 Rata II - płatna do dnia 01.05.2007
Rata III – płatna do dnia 01.07.2007 Rata IV – płatna do dnia 01.09.2007
Rata V – płata do dnia 01.11.2007 Rata VI - płatna do dnia 01.01.2008
2. Należność będzie przekazywana na konto Ubezpieczyciela w Banku nr rachunku
3. Ubezpieczyciel ma prawo naliczania odsetek karnych w wysokości ustawowej w
przypadku przekroczenia terminu płatności jednak z zastrzeżeniem klauzuli
prolongaty składki.
§ 3
Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego może nastąpić jednostronnie w każdej
chwili:
- w trybie określonym w art. 145 ust. 1 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych,
Z tego tytułu nie będą przysługiwały Ubezpieczycielowi żadne inne roszczenia poza
roszczeniem o zapłacenie składki za okres udzielonej Zamawiającemu ochrony
ubezpieczeniowej.
§ 4
Ubezpieczyciel zobowiązuje się do likwidacji szkody w terminie 30 dni od daty
jej zgłoszenia przez Zamawiającego z wyjątkiem szkód z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
§ 5
Ubezpieczyciel zobowiązuje się nie dokonywać cesji wierzytelności bez zgody
Zamawiającego.
§ 6
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z
zastrzeżeniem art.144 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
Za porozumieniem stron umowa może być rozwiązana w każdym czasie.
§ 7
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Ustawy
z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.
§ 8
1. Wszelkie spory wynikające z realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą na
zasadach wzajemnych negocjacji przez wyznaczonych pełnomocników.
2. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy kierowane będą do.
Sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
§ 9
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze
stron.
UBEZPIECZYCIEL: Z A M A W I A J Ą C Y: