Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ul. M. C.Skłodowskiej 15 16-200 Dąbrowa Białostocka NIP 545-14-64-069, Regon 0050583037 tel./fax (085) 7-121-206 e-mail: spzoz@home.pl
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA
Zakup i dostawę oleju opałowego
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 60.000 EURO
Dąbrowa Białostocka I. UWAGI OGÓLNE1. Postępowanie niniejsze prowadzone jest na zasadach przewidzianych przez ustawę z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), zwaną dalej ustawą oraz w przepisach wykonawczych do niej. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 5.Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy. 6.Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) pod rygorem ich odrzucenia. 7.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
II. ZAMAWIAJĄCYSamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej NIP: 545-14-64-069 tel.: 085 7121-206 faks: 085-7121-206 wew.36 III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAPostępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie nieograniczonym IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego w ilości 80.000 litrów do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy. O następujących parametrach: - wartość opałowa 10200 Kcal/kg - gęstość w temp.+15 C nie wyższa niż 860 kg/m3. - skład frakcyjny :do 250 C destyluje nie więcej niż 65 %(V/V) do 350 C destyluje nie więcej niż 85 % (V/V) - lepkość kinematyczna w temp.20 C max.6,0 mm2/s - temperatura zapłonu w tyglu zamkniętym minimum 56 C - zawartość siarki nie wyższa niż 0,20 % (m/m.) - temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 C - zawartość znacznika (Solvent,Yellow 124) nie niższa niż 4,6 mg/l - zawartość barwnika nie niższa niż 6,3 mg/l
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW1-Wykonawca spełniania wszystkie warunki art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych- załączyć oświadczenie. 2-Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 w/w prawa – załączyć oświadczenie. 3-Wykonawca posiada Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 4-Aktualnie właściwe dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu i używania-oświadczenie wykonawcy
VI. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU1-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie ofert. 2-Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienia wszystkich warunków art.22 ust.1- Prawa zamówień publicznych. 3-Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczenia na podst. art.24 ust 1 i 2-Prawa zamówień publicznych. 4-Świadectwo jakości bądź oświadczenie o posiadaniu takiego świadectwa . 5-Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego –zaświadczenie powinno dotyczyć wszystkich wspólników ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: brak nawet jednego z w/w dokumentów powoduje odrzucenia oferty. Wszystkie dokumentu muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski (przez tłumacza przysięgłego przez niego potwierdzone). W przypadku załączenia do oferty dokumentów zawierających informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy je wyraźnie oddzielić od części jawnej oferty i oznaczyć „tajna część oferty”. Utajnienie dokumentów nie stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa powoduje odrzucenie oferty.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIATermin realizacji przedmiotu zamówienia-sukcesywnie zgodnie ze złożonym zamówieniem w terminie 1 roku od dnia podpisania umowy. VIII. JĘZYK POSTĘPOWANIAPostępowanie jest prowadzone w języku polskim Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert w innym języku. IX. WADIUMNie dotyczy. X. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej i ewentualnie faksem lub drogą elektroniczną w godzinach urzędowania podanych w SIWZ . 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Wyjaśnienia dotyczące SIWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 38 ustawy. 4. Wykonawca, który uzna za niezbędne uzyskanie wyjaśnień dotyczących treści SIWZ, powinien wystąpić z zapytaniem do Zamawiającego w sposób wskazany w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ.
Wszelką korespondencję należy przekazywać na niżej podany adres Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul.M.C. Skłodowskiej 15 16-200 Dąbrowa Białostocka 5. Wszelkie wyjaśnienia dotyczące SIWZ zostaną udzielone niezwłocznie wszystkim Wykonawcom bez ujawniania źródła zapytania. 6. Wykonawcy są zobowiązani, w przypadku prowadzenia przez Zamawiającego postępowania wyjaśniającego na podstawie art. 87 ustawy, do złożenia wyjaśnień w formie i o treści zgodnej z zapytaniem Zamawiającego w ramach postępowania wyjaśniającego. 7. Osobą/mi uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego są: 1.w sprawach merytorycznych - Elżbieta Krahel-Rowińska tel.: 085 7121-206 wew.27 faks: 085 7121-206 wew.36 2. w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Józef Kirejczyk tel.:085 7121-206 wew.39. faks: 085 7121-206 wew.36 X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ1. Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu (art. 181 ust. 1 ustawy). XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY1. Oferta powinna zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty; b) wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie z postanowieniami rozdziału VI niniejszej SIWZ;
c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, o którym mowa w ust. IV. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszej SIWZ. 2. Każdy Wykonawca powinien przedstawić tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia. 3. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu. 4. Zaleca się, aby każda strona oferty była parafowana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim , pismem maszynowym lub inną trwałą, czytelną techniką. 6. Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie. 7. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii, z wyłączeniem pełnomocnictw, o których mowa w ust. 1 pkt c i d. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów, musi być potwierdzona przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 8. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę/y uprawnione do reprezentacji. 10. Wzory formularzy należy wypełnić ściśle według wskazówek określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych formularzy jakichkolwiek zmian. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do niniejszej SIWZ. 11. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 12. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenie: „Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie nieograniczonym na oleju opałowego” oraz „Nie otwierać przed dniem 11-12-2006r. . godz. 9:15”. Na kopercie należy podać również nazwę i adres Wykonawcy oraz opatrzyć ją pieczęcią Wykonawcy. 13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. XII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej –Administracja- Sekretariat ul.M.C.Skłodowskiej 15 16-200 dąbrowa Białostocka nie później niż do dnia 11-12-2006r. do godziny 9:00 Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego. 2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej –Administracja ul.M.C.Skłodowskiej 15 16-200 Dąbrowa Białostocka w dniu 11-12-2006r , o godzinie 9:15 3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 5. Otwarcie ofert jest jawne. 6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach. 7. Informacje, o których mowa w ust. 4 i 6 niniejszego rozdziału, przekazuje się niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek. XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI1. Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. 2. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, niezależnie od wszelkich czynników. 3. Walutą ceny oferowanej jest złoty polski. 4. W przypadku rozbieżności Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art. 88 ustawy. 5. Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi jednorazowo po wykonaniu przez Wykonawcę całości przedmiotu zamówienia oraz po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 6. Płatność dokonana zostanie w terminie 30 od dnia otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy prawidłowo wystawionej faktury VAT. 7. Wykonawca wystawi fakturę VAT. 8. Za datę dokonania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego. XIV. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT1. Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nie odrzucone będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: KRYTERIUM WAGA SPOSÓB PUNKTOWANIA CENA 100 10 W zakresie kryterium „CENA” maksymalną ilość punktów (10 pkt) –otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym ofertom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na podstawie następującego wzoru:
Cena najniższa spośród wszystkich ofert Ilość punktów = ---------------------------------------------------------------- x10 Cena oferty badanej Ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Zamawiający dopuszcza niekorzystne dla siebie zmiany czynników cenotwórczych przedmiotu zamówienia w trakcie wykonywania umowy jedynie w przypadku zmiany cen przez bezpośredniego producenta i w granicach przez niego określonych ,zmiany stawek podatku VAT.
2. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału. XV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGOW przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty składanej przez konsorcjum, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum. XVI. OGŁOSZENIE WYNIKÓW ORAZ ZAWARCIE UMOWY.Wyniki przetargu zostaną przesłane do wszystkich wykonawców i zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego- www.spzoz.home.pl.
XVII. WZÓR UMOWYWykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej , w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty , nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą . O zawarciu umowy Zamawiający powiadomi niezwłocznie wybranego Wykonawcę .Jeżeli Wykonawca nie podpisze umowy w wyznaczonym terminie Zamawiający uzna , iż uchyla się on od jej zawarcia. Informacja o zawarciu umowy zostanie umieszczona na stronie Urzędu Zamówień Publicznych-Portal. XVIII. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJWykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przepisów wykonawczych, jak też postanowień niniejszej SIWZ, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy (art. 179–198).
Załącznik nr 1do SIWZ .................................................................... .................................................................... .................................................................... (nazwa i adres Wykonawcy)
........................................................... (miejscowość i data)
FORMULARZ OFERTY
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu na „Świadczenie dostawy oleju opałowego” określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tego postępowania składamy niniejszą ofertę.
1. Oferuję wykonanie dostaw będących przedmiotem niniejszego zamówienia za cenę całkowitą:
2. Oferuję wykonanie niniejszego zamówienia w terminie …………………………. .3. Oświadczam, że cena brutto podana w pkt 1 niniejszego formularza zawiera wszystkie koszty wykonania zamówienia, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty.4. Oświadczam, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (w tym z wzorem umowy) i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w niej zawarte.
5.
W przypadku udzielenia zamówienia, zobowiązuję się do zawarcia umowy
|
|||||||
|
|
||||||
|
|