Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Ul. M. C.Skłodowskiej 15

16-200 Dąbrowa Białostocka

NIP 545-14-64-069, Regon  0050583037

tel./fax (085) 7-121-206

e-mail: spzoz@home.pl

www.spzoz.home.pl

 

                                                         

 

SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

NA

 

 

Zakup i dostawę oleju opałowego

 

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 60.000 EURO

 

Dąbrowa Białostocka

 

I. UWAGI OGÓLNE

1.      Postępowanie niniejsze prowadzone jest na zasadach przewidzianych przez ustawę z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), zwaną dalej ustawą oraz w przepisach wykonawczych do niej.

2.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

5.Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy.

6.Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) pod rygorem ich odrzucenia.

7.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

II.                ZAMAWIAJĄCY

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

NIP: 545-14-64-069

tel.: 085 7121-206

faks: 085-7121-206 wew.36

III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie nieograniczonym

IV.              OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.                   Przedmiot zamówienia obejmuje:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego w ilości 80.000 litrów do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy.                    O następujących parametrach:

  -     wartość opałowa 10200 Kcal/kg

  -     gęstość w temp.+15  C     nie wyższa niż 860  kg/m3.

  -     skład frakcyjny  :do 250 C destyluje nie więcej niż  65 %(V/V)

                                  do 350  C destyluje nie więcej niż  85 % (V/V)

-      lepkość kinematyczna w temp.20 C max.6,0  mm2/s  

-      temperatura zapłonu w tyglu zamkniętym  minimum 56 C

-      zawartość siarki nie wyższa niż 0,20 % (m/m.)

-      temperatura płynięcia  nie wyższa niż -20 C

-     zawartość znacznika (Solvent,Yellow 124)  nie niższa niż 4,6 mg/l

-     zawartość barwnika nie niższa niż  6,3 mg/l

 

 

V.           WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1-Wykonawca spełniania wszystkie warunki art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych- załączyć oświadczenie.

2-Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 w/w prawa – załączyć oświadczenie.

3-Wykonawca posiada Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.

4-Aktualnie właściwe dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu i używania-oświadczenie wykonawcy     

 

VI.             OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1-Aktualny  odpis  z właściwego  rejestru  albo  aktualne  zaświadczenie o wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie ofert.

2-Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienia wszystkich warunków art.22 ust.1- Prawa zamówień publicznych.

3-Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczenia na podst. art.24 ust 1 i 2-Prawa zamówień publicznych.

 4-Świadectwo jakości bądź oświadczenie o posiadaniu takiego świadectwa .

 5-Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego –zaświadczenie powinno dotyczyć wszystkich wspólników ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Uwaga: brak nawet jednego z w/w dokumentów powoduje odrzucenia oferty. Wszystkie dokumentu muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski (przez tłumacza przysięgłego przez niego potwierdzone).

W przypadku załączenia do oferty dokumentów zawierających informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy je wyraźnie oddzielić od części jawnej oferty i oznaczyć „tajna część oferty”.

Utajnienie dokumentów nie stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa powoduje odrzucenie oferty.

 

VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 Termin realizacji przedmiotu zamówienia-sukcesywnie zgodnie  ze złożonym  zamówieniem w terminie 1 roku od dnia podpisania umowy.

VIII. JĘZYK POSTĘPOWANIA

Postępowanie jest prowadzone w języku polskim Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert w innym języku.

IX. WADIUM

Nie  dotyczy.

X.                SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.      W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej i ewentualnie faksem lub drogą elektroniczną w godzinach urzędowania podanych w SIWZ .

2.      Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3.      Wyjaśnienia dotyczące SIWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 38 ustawy.

4.      Wykonawca, który uzna za niezbędne uzyskanie wyjaśnień dotyczących treści SIWZ, powinien wystąpić z zapytaniem do Zamawiającego w sposób wskazany w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ.

 

Wszelką korespondencję należy przekazywać na niżej podany adres Zamawiającego:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 

ul.M.C. Skłodowskiej 15

16-200 Dąbrowa Białostocka

z dopiskiem: „Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie nieograniczonym na dostawy oleju opałowego”.

5.      Wszelkie wyjaśnienia dotyczące SIWZ zostaną udzielone niezwłocznie wszystkim Wykonawcom bez ujawniania źródła zapytania.

6.      Wykonawcy są zobowiązani, w przypadku prowadzenia przez Zamawiającego postępowania wyjaśniającego na podstawie art. 87 ustawy, do złożenia wyjaśnień w formie i o treści zgodnej z zapytaniem Zamawiającego w ramach postępowania wyjaśniającego.

7.      Osobą/mi uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego są:

1.w sprawach merytorycznych

- Elżbieta Krahel-Rowińska 

tel.: 085 7121-206 wew.27

faks: 085 7121-206 wew.36

2.      w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia

- Józef Kirejczyk

tel.:085 7121-206 wew.39.

faks: 085 7121-206 wew.36

X.                 TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1.      Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

2.      Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu (art. 181 ust. 1 ustawy).

XI.              OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.      Oferta powinna zawierać:

a)      wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty;

b)      wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie z postanowieniami rozdziału VI niniejszej SIWZ;

 

c)      pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, o którym mowa w ust. IV.

 Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszej SIWZ.

2.      Każdy Wykonawca powinien przedstawić tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.

3.      Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.

4.     Zaleca się, aby każda strona oferty była parafowana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

5.    Oferta musi być sporządzona w języku polskim , pismem maszynowym lub inną trwałą, czytelną techniką.

6.      Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.

7.    Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii, z wyłączeniem pełnomocnictw, o których mowa w ust. 1 pkt c i d. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów, musi być potwierdzona przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

8.    Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości.

9.    Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę/y uprawnione do reprezentacji.

10.  Wzory formularzy należy wypełnić ściśle według wskazówek określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych formularzy jakichkolwiek zmian. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do niniejszej SIWZ.

11.   Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

12.  Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenie:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie nieograniczonym na oleju opałowego” oraz „Nie otwierać przed dniem 11-12-2006r. . godz. 9:15”.

Na kopercie należy podać również nazwę i adres Wykonawcy oraz opatrzyć ją pieczęcią Wykonawcy.

13.  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

XII.          MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.      Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej –Administracja- Sekretariat

ul.M.C.Skłodowskiej 15

16-200 dąbrowa Białostocka

nie później niż do dnia 11-12-2006r. do godziny 9:00

Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego.

2.      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej –Administracja

ul.M.C.Skłodowskiej 15

16-200 Dąbrowa Białostocka

w dniu 11-12-2006r , o godzinie 9:15

3.      Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

4.      Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

5.      Otwarcie ofert jest jawne.

6.      Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach.

7.      Informacje, o których mowa w ust. 4 i 6 niniejszego rozdziału, przekazuje się niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.

XIII.       OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI

1.      Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie.

2.      Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, niezależnie od wszelkich czynników.

3.      Walutą ceny oferowanej jest złoty polski.

4.      W przypadku rozbieżności Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art. 88 ustawy.

5.      Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi jednorazowo po wykonaniu przez Wykonawcę całości przedmiotu zamówienia oraz po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.

6.      Płatność dokonana zostanie w terminie 30 od dnia otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy prawidłowo wystawionej faktury VAT.

7.      Wykonawca wystawi fakturę VAT.

8.      Za datę dokonania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.

XIV.        KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT

1.      Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nie odrzucone będą oceniane według następujących kryteriów i wag:

 

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

              KRYTERIUM                                  WAGA          SPOSÓB PUNKTOWANIA

       CENA                                                  100                                    10

W zakresie kryterium „CENA” maksymalną ilość punktów (10 pkt) –otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym ofertom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na podstawie następującego wzoru:

 

Cena najniższa spośród wszystkich ofert

Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------     x10

                                                     Cena oferty badanej

Ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Zamawiający dopuszcza niekorzystne dla siebie zmiany czynników cenotwórczych przedmiotu zamówienia w trakcie wykonywania umowy jedynie w przypadku zmiany cen przez bezpośredniego producenta i w granicach przez niego określonych ,zmiany stawek  podatku  VAT.

 

2.      Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału.

XV.           INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty składanej przez konsorcjum, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum.

XVI.        OGŁOSZENIE WYNIKÓW ORAZ ZAWARCIE UMOWY.

Wyniki przetargu zostaną przesłane do wszystkich wykonawców i zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego- www.spzoz.home.pl.

 

XVII.     WZÓR UMOWY

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.

Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej , w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia  przekazania zawiadomienia  o wyborze oferty  , nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą . O zawarciu umowy Zamawiający powiadomi niezwłocznie wybranego  Wykonawcę .Jeżeli  Wykonawca nie podpisze umowy w wyznaczonym terminie Zamawiający uzna , iż uchyla się on od jej zawarcia.  Informacja o zawarciu umowy zostanie umieszczona na stronie Urzędu Zamówień Publicznych-Portal.

XVIII.  ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przepisów wykonawczych, jak też postanowień niniejszej SIWZ, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy (art. 179–198).

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1do SIWZ

....................................................................

....................................................................

....................................................................

(nazwa i adres Wykonawcy)

 

...........................................................

(miejscowość i data)

 

 

FORMULARZ OFERTY

 

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu na „Świadczenie dostawy oleju opałowego” określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tego postępowania składamy niniejszą ofertę.

 

1. Oferuję wykonanie  dostaw będących przedmiotem niniejszego zamówienia za cenę całkowitą:

 

CENA OFERTOWA BRUTTO

............................................................................złotych (słownie: ......................................................................... ............................................................................................................................................................................)

VAT

 

............................................................................złotych (słownie: ......................................................................... ............................................................................................................................................................................)

CENA OFERTOWA NETTO

 

 

............................................................................złotych (słownie: ......................................................................... ............................................................................................................................................................................)

 

2.                  Oferuję wykonanie niniejszego zamówienia w terminie …………………………. .

3.                  Oświadczam, że cena brutto podana w pkt 1 niniejszego formularza zawiera wszystkie koszty wykonania zamówienia, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty.

4.                  Oświadczam, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (w tym z wzorem umowy) i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w niej zawarte.

5.                  W przypadku udzielenia zamówienia, zobowiązuję się do zawarcia umowy
w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr ...... do niniejszej SIWZ.

6.                  Oświadczam, że jeżeli w okresie związania ofertą nastąpią jakiekolwiek znaczące zmiany sytuacji przedstawionej w naszych dokumentach załączonych do oferty, natychmiast poinformujemy o nich Zamawiającego.

7.                  Oświadczam, że jestem związany niniejszą ofertą przez okres ……………. dni od upływu terminu składania ofert.

8.                  Oferta wraz z załącznikami została złożona na ….. stronach.

9.   Niniejszym informuję, że informacje składające się na ofertę, zawarte na stronach ............ stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być ogólnie udostępnione.

10. Do oferty załączamy następujące dokumenty:

1) ……………………………………………...............................................................

2) ……………………………………………...............................................................

3) ……………………………………………...............................................................

4) ……………………………………………...............................................................

 

......................................................................................
(podpis osoby uprawnionej

do reprezentacji Wykonawcy)

 

 

Załącznik nr 2

do SIWZ

....................................................................

....................................................................

....................................................................

(nazwa i adres Wykonawcy)

...........................................................

(miejscowość i data)

 

 

OŚWIADCZENIE

 

 

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie                                z art.22 ust1 Ustawy z dnia 29.01.2004 roku  Prawo zamówień Publicznych, że: 

 

  1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

Załącznik nr 3

do SIWZ

....................................................................

....................................................................

....................................................................

(nazwa i adres Wykonawcy)

...........................................................

                                                                                                  ( miejscowość i data)

                                                 OŚWIADCZENIE

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, że  nie podlegają wykluczeniu z  art. 24 ust  1 i 2 Ustawy z dnia  29.01.2004 roku  Prawo zamówień Publicznych : 

  1)  w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;

  2)  w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;

  3)  nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

  4)  osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

  5)  spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

  6)  spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

  7)  spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

  8)  osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

         9)         podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

10)  wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.

11)  wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów;

12)  złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

13)  nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków;

14)  nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
 

 

                                                                                                                             Załącznik nr 4

 

 

                                     WZÓR UMOWY

 

Zawarta w dniu                                                                                                                                                                                            …………..2006. w Dąbrowie Białostockiej

pomiędzy:

Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej

16-200 Dąbrowa Białostocka, ul.M.C.Skłodowskiej 15

reprezentowanym przez

– Dyrektora SP ZOZ

- Główną Księgową

zwanym dalej „Zamawiającym”

a

……………………………………………………………………………………………………………

"Dostawcą" reprezentowanym przez:

……………………………………………NIP……………………………….REGON………………...

 

została zawarta umowa następującej treści:

 

Dostawca został wyłoniony zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01 2004 r (z póź,zmn.)./Dz.U.Nr 19,poz.177 /w drodze przetargu nieograniczonego  poniżej 60.000 euro Nr sprawy

SP ZOZ /OLEJ/06  na zakup i dostawę oleju opałowego  80.000 o następujących parametrach:

  -     wartość opałowa 10200 Kcal/kg

  -     gęstość w temp.+15  C     nie wyższa niż 860  kg/m3.

  -     skład frakcyjny  :do 250 C destyluje nie więcej niż  65 %(V/V)

                                  do 350  C destyluje nie więcej niż  85 % (V/V)

-      lepkość kinematyczna w temp.20 C max.6,0  mm2/s  

-      temperatura zapłonu w tyglu zamkniętym  minimum 56 C

-      zawartość siarki nie wyższa niż 0,20 % (m/m.)

-      temperatura płynięcia  nie wyższa niż -20 C

-     zawartość znacznika (Solvent,Yellow 124)  nie niższa niż 4,6 mg/l

-     zawartość barwnika nie niższa niż  6,3 mg/l

 

wartość:

netto…………………………………………….słownie………………………………………………

brutto……………………………………………słownie……………………………………………..

 

                                                                            § 1

1 .Zamawiający zleca , a Dostawca  przyjmuje do realizacji dostarczenie oleju opałowego

w  ilości  ………. do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego  zgodnie  z zapotrzebowaniem

złożonym  pisemnie lub  telefonicznie , sukcesywnie   w  terminie nie dłuższym   niż   4 dni    robocze od daty  złożenia    zamówienia .

2.Towar dostarczany będzie  na koszt i ryzyko Dostawcy.

 

                                                                              § 2

1 .Czas realizacji  przedmiotu umowy ustala się na okres  1 roku od dnia podpisania umowy,

tj ……………………………………...

2 Strony postanawiają , że rozliczenie odbywać się będzie na podst. faktur VAT , które zostaną   zapłacone po zrealizowaniu  przez Dostawcę części zamówienia .

3. Wynagrodzenie  , o którym mowa będzie płatne przelewem na rachunek Dostawcy ,   po czym każdy rachunek  zostanie  zapłacony przez zamawiającego w terminie  30  dni od dnia wystawienia faktury VAT w formie   przelewu  bankowego .

4. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień dyspozycji  dokonania przelewu bankowi prowadzącemu rachunek Zamawiającego .

 

§3

 

   Dopuszcza  się wzrost cen,   w przypadku wzrostu cen  producenta ,  lub innego podmiotu, u którego zaopatruje się Wykonawca.  Każdorazowy wzrost cen wymaga udokumentowania pisemnego.  Zmiana cen proponowana przez  Wykonawcę  nie może być wyższa od  wskaźnika wzrostu cen  producenta lub innego podmiotu, u którego zaopatruje się Wykonawca.  Zmiana cen może dotyczyć wyłącznie dostaw cząstkowych, jeszcze nie przyjętych przez Zamawiającego.

Wykonawca  zobowiązuje się do obniżki cen w przypadku obniżki cen  producenta lub innego   podmiotu, u którego zaopatruje się  Wykonawca.

Dopuszczalne będą również  zmiany cen oleju   wynikające ze zmian stanu prawnego (zmiany stawek podatkowych, stawek celnych, wprowadzenia nowych podatków) – wprowadzone w odpowiedzi na uzasadniony pisemny wniosek, obowiązujące od dnia wejścia w  życie odpowiedniego aktu prawnego.

 

                                                                                 
§ 4

 

1. Strony postanawiają ,że obowiązującą je formą odszkodowania stanowią kary umowne .

2. Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne :

- za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Dostawcy - w wysokości 10%  ceny ofertowej Dostawcy

3. Zamawiający zapłaci Dostawcy kary umowne za zwłokę w regulowaniu należności w postaci  odsetek ustawowych  od   wartości  nieopłaconych faktur.

4.Całkowita wysokość kar nie może przekroczyć 30 % wartości umowy.

 

                                                                                §5

Niedopuszczalna jest pod rygorem  nieważności, zmiana postanowień zawartej umowy  oraz   wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego jeżeli  przy ich uwzględnieniu należałoby  zmienić treść oferty , na podstawie  której  dokonano wyboru   Dostawcy , chyba że konieczność wprowadzenia  takich zmian wynika  z   okoliczności , których   nie  można było  przewidzieć w chwili zawarcia umowy .

                                                                                § 6

 Każda dostawa oleju opałowego ( ważenie , dostawa do wyznaczonych miejsc )  będzie odbywała się w dniach od poniedziałku do piątku  w godz. 8,00-15,00  w obecności wyznaczonej przez Zamawiającego Komisji.

 

                                                                                § 7

W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej ,że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym , czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy , Zamawiający może odstąpić    od  umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości  o powyższych okolicznościach .

W takim wypadku Dostawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

                                                                                 § 8

W sprawach spornych, po wyczerpaniu postępowania ugodowego, strony mogą zwrócić się do Sądu powszechnego właściwego dla siedziby.

 

                                                                                 § 9

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy  kodeksu cywilnego kodeksu postępowania cywilnego, oraz przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych  z  29.01.2004 r., która ma pierwszeństwo przed przepisami kc i kpc.                                                    

                                                                                § 10

Dostawca zobowiązuje się nie przekazywać swojej wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy .

 

                                                                                § 11

Zamawiający informuje ,iż ilości określone w załączniku stanowią przybliżoną ilość towaru przewidzianego do zakupienia  w  okresie roku od daty podpisania umowy. W rzeczywistości ilości te mogą  być mniejsze . Z tytułu zmniejszenia zakresu  ilościowego w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Dostawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego .

                                                                       

                                                                              § 12

Umowę sporządza się w dwóch egzemplarzach po jednej dla każdej ze stron.

 

 

 

 

 

                            DOSTAWCA                                                          ZAMAWIAJĄCY