Strona główna

Informacje 

Aktualności

Przetargi

Struktura  szpitala

Kierownictwo

 

Zamówienia Publiczne powyżej 60 tyś. euro

  • Zakup i dostawa leków do Apteki Szpitalnej przy Samodzielnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej.

UWAGA!!!!!!!
 

Dotyczy: unieważnienia postępowania przetargowego na zakup i dostawę leków do apteki szpitalnej. 

    Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej  w Dąbrowie Białostockiej  informuje , że  postępowanie  o zamówienie publiczne w przetargu  nieograniczonym  na zakup i dostawę leków  zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt.7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku-Prawo zamówień publicznych.
 

05-12-2006


 

 ODPOWIEDZI NA ZADAWANE PYTANIA PRZEZ OSOBY ZAINTERESOWANE PRZETARGIEM

Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa
Faks: (022) 45 87 700
Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 


Nr sprawy SPZOZ/LEKI/06

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Roboty budowlane                                                publikacja obowiązkowa X

Dostawy                  X                                     publikacja nieobowiązkowa

Usługi                                  

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Adres pocztowy:ul.M.C.Skłodowskiej 15

Miejscowość: Dąbrowa  Białostocka

 

Kod pocztowy:

16-200

Województwo:

Podlaskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Irena Bakun

Elżbieta Krahel-Rowińska

 

Tel.: 085-7121-130

Tel.085-7121-206 wew.27

 

E-mail:spzoz@wp.pl

 

Fax:085-7121-206 wew.36

 

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL):

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

www.spzoz.home.pl

 

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

X   jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

X  jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

 

 jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

       

 

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

 Administracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

X  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

 Ogólne usługi publiczne

 Obrona

 Porządek i bezpieczeństwo publiczne

 Środowisko

 Sprawy gospodarcze i finansowe

   Zdrowie

 Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

 Inne (proszę określić):                     

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak    nie X    

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

     Zakup  i dostawa leków do Apteki Szpitalnej w Samodzielnym  Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej.                                                                                          

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                    

(b) Dostawy                                  X

(c) Usługi                                      

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług:                   nr 

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

                               

                              

Główne miejsce realizacji dostawy

 

Apteka Szpitalna w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej.                         

                              

Główne miejsce świadczenia usług

 

                              

                              

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego   X                   Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)  

Zawarcia umowy ramowej                                                                     


 

 

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami                            

Maksymalna liczba 
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą                

Czas trwania umowy ramowejOkres w latach:   lub miesiącach: 

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT:                                         Waluta            

lub  zakres:   między                  a                            Waluta:      

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):                     

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa leków do Apteki Szpitalnej w Samodzielnym Publicznym zakładzie Opieki Zdrowotnej.                                                                                          

                                                                                               

                                                                                               

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

24.40.00.00-8

33.14.00.00-3

-  -

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

...-

...-

...-

...-

-  -

-  -

-  -

-  -

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                        tak X    nie

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     tak      nie X

       


 

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

Całkowita wielkość lub zakres

Zamówienie składa się z 16 pakietów.                                                                                          

                                                                                               

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

 

Pożądany          Wymagany   X

 

Okres w miesiącach: 08lub    dniach:   

lub  data rozpoczęcia  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  // (dd/mm/rrrr)

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

-       Warunki i sposób płatności: w pieniądzu –  przelewem na konto w Banku Przemysłowo –Handlowy Oddział w Dąbrowie Białostockiej  nr.63 1060 0076 0000 4011 9000 0029 z zaznaczeniem: wadium – leki

-       w poręczeniach i gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w wekslach z poręczeniem wekslowym banku gwarantowanych na okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.

 

Wadium wymagane.

Wymagane Wadium

Pakiet nr 1   -  7.589,00zł

Pakiet nr 2   -2.521,00zł

Pakiet nr 3   -4.401,00zł

Pakiet nr 4   -12.484,00zł

Pakiet nr 5   -2.037,00 zł

Pakiet nr 6   -40.212,00 zł

Pakiet nr 7   -906,00zł

Pakiet nr 8   -1.631,00zł

Pakiet nr 9   - 619,00 zł

Pakiet nr 10  - 5.475,00 zł

Pakiet nr 11   - 135,00 zł

Pakiet nr 12  - 565,00zł

Pakiet nr 13  - 537,00zł

Pakiet nr 14  - 648,00 zł

Pakiet nr 15  - 7.665,00zł

Pakiet nr 16   - 7.672,00zł

 

                                                                                          

                                                                                               

                                                                                               

 

 

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

     Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 , spełniający wymogi określone  art.2 ust.1 ustawy –Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki określone w specyfikacji  istotnych warunków zamowienia.                                                                                 

                                                                                          

                                                                                          

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Cena 100%                                                                                                      

                                                                                                           

                                                                                                           

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

Oświadczenia stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych  warunków zamówienia.                                                                                     

                                                                                          

                                                                                          

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony      X

 

Przetarg ograniczony          

 

Negocjacje z ogłoszeniem    

 

Dialog konkurencyjny               

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

lub  minimalna liczba  / maksymalna liczba 

 

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                 X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

 

Kryteria

1.                               

2.                               

3.                               

4.                               

5.                               

Znaczenie

          

          

          

          

          

Kryteria

6.                                

7.                                

8.                                

9.                                

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                               tak     nie

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

 

IV.3) Informacje administracyjne


 

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.spzoz.home.pl                                                                           

Opłata (o ile dotyczy)      30zł         Waluta: PL

                                                                                          

 


 

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

 

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  07/12/2006   (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 9:00


 

 

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

   ES     CS     DA    DE     ET    EL    EN    FR    IT     LV   LT     HU   MT   NL   PL   PT   SK   SL    FI    SV   

                                                                                                                 

Inne:                                                                                       

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : // (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30(od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     07/12/2006 (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 9:15     

Miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Dąbrowa Białostocka  ul.Skłodowkiej 15 Administracja                                                                 

 

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

          tak     nie

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

                                                                                          

                                                                                

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   21/11/2006(dd/mm/rrrr)


 

ZAŁĄCZNIK A

I) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, u których można uzyskać  dalsze informacje

Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład  Opieki Zdrowotnej

 

Adres pocztowy:

Ul.M.C. Skłodowskiej 15

Miejscowość:

Dąbrowa Białostocka

Kod pocztowy:

16-200

Województwo:Podlaskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Irena Bakun

Elżbieta Krahel-Rowińska

 

Tel.: 085-7121-130

Tel.0857121-206 wew.27

 

 

E-mail: spzoz@home.pl      

 

Fax: 0857121-206 wew.36

Adres internetowy (URL):www.spzoz.home.pl

 

 

 

II) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, od których można uzyskać specyfikację ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład  Opieki Zdrowotnej

 

Adres pocztowy:

Ul.M.C. Skłodowskiej 15

Miejscowość:

 

Kod pocztowy:

16-200

Województwo:Podlaskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

 

Irena Bakun

Elżbieta Krahel-Rowińska

 

Tel.: Tel.: 085-7121-130

Tel.0857121-206 wew.27

 

 

 

E-mail: spzoz@home.pl

 

Fax: 085-7121-206wew.36

Adres internetowy (URL):www.spzoz.home.pl

 

 

 

III) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, do których należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /oferty

Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład  Opieki Zdrowotnej

 

Adres pocztowy:

Ul.M.C. Skłodowskiej 15

Miejscowość:

 

Kod pocztowy:

16-200

Województwo:Podlaskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Irena Bakun

Elżbieta Krahel-Rowińska

 

 

Tel.:      

Tel.: 085-7121-130

Tel.0857121-206 wew.27

 

 

E-mail: spzoz@home.pl

 

Fax: 085-7121-206 wew.36

Adres internetowy (URL):www.spzoz.home.pl

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK B

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

Część nr                  Nazwa                                                                   

1) Krótki opis

                                                                                                                 

                                                                                                                 

                                                                                                                 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

...-

-  -

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

...-

...-

...-

...-

-  -

-  -

-  -

-  -

3) Wielkość lub zakres

                                                                                               

                                                                                               

4) Czas trwania lub termin wykonania

Pożądany          Wymagany  

Okres w miesiącach:    lub  dniach:    (od udzielenia zamówienia) 

lub  Rozpoczęcie //     (dd/mm/rrrr)

       Zakończenie //     (dd/mm/rrrr)

 


 

 

5) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                  

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

 

Kryteria

1.                          

2.                         

3.                         

4.                         

5.                          

Znaczenie

          

          

          

          

          

Kryteria

6.                                

7.                                

8.                                

9.                                

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

6) Informacje dodatkowe

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------



SPECYFIKACJA (kliknij)