Strona główna

Informacje 

Aktualności

Przetargi

Struktura  szpitala

Kierownictwo

 

Zamówienia Publiczne powyżej 60 tyś. euro

  • Zakup i dostawa leków do Apteki Szpitalnej przy Samodzielnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej.

SEKCJA I:   Zamawiający

 I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

Nazwa

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Irena Bakun- formularz cenowy

Piotr Halicki - SIWZ

Elżbieta Krahel-Rowińska - SIWZ,umowa

Adres

Ul.M.Curii-Skłodowskiej 15

Kod pocztowy

16-200

Miejscowość

Dąbrowa Białostocka

Województwo

Telefon

(0-85)7121024

Faks

(0-85)7121206

Poczta elektroniczna (e-mail)

spzoz@home.pl

Adres internetowy (URL)

www.spzoz.home.pl

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1

I.4) Adres, pod który należy przesyłać oferty / wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1
 

SEkcja II: przedmiot zamówienia

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

Zakup i dostawa leków .

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa leków do Apteki Szpitalnej przy Samodzielnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej.

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej ul.M.Curii-Skłodowskiej.

II.1.5) Nomenklatura

 

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

Główny przedmiot

24.40.00.00-8

33.14.00.00-3

 

Dodatkowe przedmioty

  .  .  .  - 

  .  .  .  - 

  .  .  .  - 

  .  .  .  - 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

      TAK 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

Powyżej 60.000 Euro    

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Okres w miesiącach 12  

Sekcja III: informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wymagane wadium

Pakiet nr. 1 - 590,00zł

Pakiet nr. 2 - 286,00zł

Pakiet nr. 3 - 10,00zł

Pakiet nr.4 - 177,00zł

Pakiet nr. 5 - 1713,00zł

Pakiet nr. 6 -540,00zł

Pakiet nr. 7 - 11,00zł

Pakiet nr. 8 - 11,00zł

Pakiet nr. 9 - 36,00zł

Pakiet nr. 10 - 33,00zł

Pakiet nr. 11 - 106,00zł

Pakiet nr. 12 - 370,00zł

Pakiet nr. 13 - 46,00zł

Pakiet nr. 14 - 234,00zł

Pakiet nr. 15 - 67,00zł

Pakiet nr. 16 - 363,00zł

Pakiet nr. 17 - 576,00zł

Pakiet nr. 18 - 60,00zł

Pakiet nr. 19 - 66,00zł

Pakiet nr. 20 - 6,00zł

Pakiet nr. 21 - 67,00zł

Pakiet nr. 22 - 48,00zł

Pakiet nr. 23 - 1240,00zł

Pakiet nr. 24 - 325,00zł

Pakiet nr. 25 - 507,00zł

Pakiet nr. 26 - 1525,00zł

Pakiet nr. 27 - 3485,00zł

Pakiet nr. 28 - 165,00zł

Pakiet nr. 29 - 520,00zł

Pakiet nr. 30 - 55,00zł

Pakiet nr. 31 - 146,00zł

 

III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony                            

IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

Nie dotyczy  

IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

Nie dotyczy

IV.2) Kryteria oceny ofert

      A)   Najniższa cena

lub

      B)   Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:

1.                                                                                                  -   %

2.                                                                                                  -     %

3.                                                                                                  -     %

4.                                                                                                  -     %

5.                                                                                                  -     %

6.                                                                                                  -     %

IV.3) Informacje administracyjne

 IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do       9/11/2005 (dd/mm/rrrr)

Cena (o ile dotyczy) 50zł

IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

09/11/2005 (dd/mm/rrrr)

Godzina 11:00 (gg:mm)

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

60dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data 09/11/2005 (dd/mm/rrrr)                                      Godzina 11:15 (gg:mm)

Miejsce: Administaracja SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej

 SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE    

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia

 V.2) Data wysłania ogłoszenia 16/09/2005 (dd/mm/rrrr)