Strona główna

Informacje 

Aktualności

Przetargi

Struktura  szpitala

Kierownictwo

 

Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro

 

SP ZOZ/sprzęt/06/07

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
M. C. Skłodowskiej 15
16-200 Dąbrowa Białostocka
tel. 085 71-21-206

2. Określenie trybu zamówienia:                 

 PRZETARG  NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 60.000 EURO NA:

Dostawę sprzętu medycznego

3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w:

SP ZOZ w Dąbrowie   Białostockiej
Administracja
Ul. M. Curii-Skłodowskiej 15
16-200 Dąbrowa Białostocka
w godzinach 8.00 -15.30
do dnia  18.06.2007 r.
oraz na:
www.spzoz.home.pl 

4. Określenie przedmiotu zamówienia odczynników możliwości składania ofert częściowych

Dostawa sprzętu medycznego: kardiomonitor, inhalator, defibrylator, lampa operacyjna.- załącznik do ogłoszenia  

Zamawiający  dopuszcza  składanie ofert częściowych.  (podział na pakiety )

5. Możliwość złożenia ofert wariantowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia

 Termin wykonania zamówienia:

- 30  dni od dnia podpisania umowy  - (Pakiety nr 1,2,3)

- 2 miesiące od dnia podpisania umowy  - (pakiet nr 4)

7. Opis warunków udziału w postępowaniu

Udział w postępowaniu mogą wziąć  Wykonawcy , którzy:

1) spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia  

     29.01.2004r.  (Dz.U.Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm.

2) nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1,2 w/w Ustawy z dnia 29.01.2004r z 

    późn. zm.

3) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ

Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych  dokumentów (załączników do oferty )

8. Informacje na temat wadium

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

9. Kryteria oceny ofert

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem :

cena                   -                          100%

Oceny będą dokonywane dla każdego w następujący sposób :

                                                               wartość brutto oferty najtańszej
          wartość punktowa            =            wartości brutto oferty badanej        x 100 x 100%
 

10. Miejsce i termin składania ofert  

 Składanie ofert - do dnia  18. 06. 2007  do godziny 1300 w siedzibie Zamawiającego  

 Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej   

    16-200 Dąbrowa Białostocka 

    ul. M.C.Skłodowskiej 15

 Otwarcie ofert –  18-06-2007 r. o godzinie 1315 w siedzibie zamawiającego j. w.  

11.Termin związania ofertą

  30 dni od upływu terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:

- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia

   Wiesława Hołownia    -     tel. 085 71 21 206 wew. 35

- w sprawach merytorycznych

Elżbieta Pałkiewicz - tel. 085 71 21 206 wew.27

poniedziałek-piątek w godz. 8.00-15.00

12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zawarcia umów ramowych

13. Ustanowienie dynamicznego systemu zakupów

  W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów

14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje  zastosowania aukcji elektronicznej

Wyniki przetargu zostaną przesłane do wszystkich wykonawców i zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

Dąbrowa Białostocka dnia 09.06.2007r.                                                                      

                                                                                               Załącznik do ogłoszenia

Pakiet nr 1

Kardiomonitor

            Dane techniczne

 

Lp.

Parametr

Wartości wymagane

1.        

Monitor przystosowany do pracy w standardowej sieci Ethernet (złącze RJ-45)

Tak

2.        

Monitor kompaktowy o wadze poniżej    5.5 kg

Tak

3.        

Przekątna ekranu

min. 12”

4.        

Typ ekranu

kolorowy

LCD TFT

5.        

Odprowadzenia: I.II.III; avR, avL, , avF, V1 – V6

min. 6 na pełnym ekranie

6.        

Trendy tabelaryczne i graficzne wszystkich parametrów

Od 1 do 72  godz.

7.        

Funkcja wyświetlania krótkich odcinków trendów (1 - 2 godz.) obok odpowiadających im krzywych dynamicznych 

Tak

8.        

Programowanie wyświetlania krzywych dynamicznych wraz z wartościami cyfrowymi

Tak

9.        

Funkcja obliczania dawkowania leków (kalkulator lekowy)

Tak

10.     

Zapamiętywanie odcinków krzywych dynamicznych związanych z sytuacjami alarmowymi

co najmniej 50 odcinków

11.     

Zasilanie monitora 230V/50Hz

Tak

12.     

Wewnętrzne zasilanie akumulatorowe na co najmniej 1.5 godziny pracy

Tak

13.     

Dwa akumulatory szczelne, kwasowo – ołowiane

TAK

14.     

Akumulator wymienialny przez użytkownika bez rozkręcania monitora

Tak

15.     

Instrukcja w języku polskim

Tak

16.     

Oprogramowanie w języku polskim - obsługa przy pomocy pokrętła i wydzielonych przycisków do obsługi najczęściej używanych funkcji (start/stop NIBP, zatrzymanie krzywych, wyciszenie/kasowanie alarmów, powrót do ekranu głównego)

(nie dopuszcza się ekranu dotykowego)

Tak

17.     

Pomiar częstości pracy serca w zakresie co najmniej 20 do 250 B/min

Tak

18.     

Pomiar częstości oddechu w zakresie co najmniej od 6 od 120 R/min

Tak

19.     

Analiza odchylenia odcinka ST w zakresie od -2.0 do +2.0 mV

Tak

20.     

Analiza arytmii  - ilość wykrywanych kategorii zaburzeń rytmu

min. 10

21.     

Ustawianie granic alarmowych częstości akcji serca, odchylenia odcinka ST, częstości oddechu oraz czasu trwania bezdechu

Tak

22.     

Wyświetlanie wartości ciśnień skurczowego, rozkurczowego i średniego

Tak

23.     

Ustawianie granic alarmowych ciśnienia skurczowego, rozkurczowego i średniego

Tak

24.     

Tryb pracy ręczny

Tak

25.     

Tryb pracy automatyczny - przedziały czasowe pomiaru co najmniej od 3 do 360 minut

Tak

26.     

Zestaw mankietów: dla dorosłych duży, dla dorosłych średni, dla dorosłych mały, pediatryczny. Przewód łączący mankiet z monitorem

Tak

27.     

Wyświetlanie krzywej pletyzmograficznej oraz wartości saturacji i częstości pulsu

Tak

28.     

Dźwięk sygnalizujący wykrycie pulsu o zmiennej głośności zależnie od wartości saturacji

 

29.     

Ustawianie granic alarmowych %saturacji oraz częstości pulsu

Tak

30.     

Czujnik pomiarowy dla dzieci i dorosłych na palec

Tak

31.     

Wyświetlanie wartości dwóch temperatur ciała i różnicy między nimi

Tak

32.     

Ustawianie granic alarmowych temperatur ciała

Tak

33.     

Czujnik temperatury powierzchniowy i centralny.

Tak

Pakiet nr 2         

Inhalator ultradźwiękowy

            Dane techniczne   

Lp.

Parametr

Wymaganie

1

zakres średnic cząsteczek 0,5 do 5 um (frakcja respirabilna - 100%)

TAK

2

średnia średnica cząsteczek (MMAD) 1,66 um

TAK

3

wydajność aerozolu do 4 ml/min

TAK

4

wydajność nawiewu do 20 l/min

TAK

5

pojemność robocza naczynia na lek max. 30 ml

TAK

6

częstotliwość pracy 2,6 MHz ± 10%

TAK

7

temperatura termoaerozolu ~37 °C

TAK

8

częstotliwość wibracji 100 Hz ± 3%

TAK

9

poziom natężenia wibracji 0-120 dB

TAK

Pakiet nr 3

Defibrylator przenośno stacjonarny z dwufazową falą wyładowania

Dane techniczne  

Lp.

Parametr

Wymaganie

1.

Defibrylacja:

 

 

a.   tryb ręczny:

TAK

 

-            dwufazowa fala wyładowania o zakresie energii od 2  do 360 J

TAK

 

b.        tryb AED (półautomatyczny):

TAK

 

-            defibrylacja półautomatyczna przy użyciu jednorazowych elektrod defibrylacyjnych,

TAK

 

-            programowane przez użytkownika wartości energii dla 1, 2 i 3 defibrylacji,

TAK

 

-            dźwiękowe i tekstowe komunikaty w języku polskim prowadzące  użytkownika przez proces defibrylacji półautomatycznej,

TAK

 

c.        elektrody zewnętrzne dla dorosłych i dzieci,

TAK

2.

Monitor:

 

 

·          kolorowy

TAK

 

·          przekątna ekranu,

co najmniej 5,8”

 

·          zakres pomiaru częstości akcji serca,

co najmniej 30-300 B/min

 

·          alarmy przekroczenia:

 

 

- dolnej granicy HR,

TAK

 

- górnej granicy HR.

TAK

3.

Rejestrator:

 

 

·          typ termiczny,

TAK

 

·          standardowy papier termoczuły o szer. 50 mm.

TAK

4.

Stymulator zewnętrzny :

 

 

·          elektrody zewnętrzne do stymulacji

TAK

 

·          tryb pracy:

 

 

- rytm sztywny,

TAK

 

- na żądanie,

TAK

 

·          zakres częstości impulsów/minutę,

co najmniej 30-180

 

·          zakres amplitudy impulsu mA.

co najmniej 20-160

5.

Dane elektryczne:

 

 

·          zasilanie:

 

 

-            sieciowe 230 V /50 Hz

TAK

 

-            akumulatorowe,

TAK

 

·          pojemność w pełni naładowanych akumulatorów musi wystarczyć na:

 

 

-            min. 40 wyładowań z maksymalnym ładunkiem,

TAK

 

-            min. 2 godz. monitorowania pacjenta.

TAK

 

·          czas ładowania wewnętrznego kondensatora do maksymalnej energii

poniżej 5 s

6.

Inne dane:

 

 

·          masa z akumulatorami i akcesoriami,

poniżej 8  kg

 

·          komunikacja z użytkownikiem w języku polskim.

TAK

Pakiet nr 4

Lampa operacyjna z montażem

Dane techniczne   

Lp.

Parametry

Wymaganie

1

Lampa operacyjna z mocowaniem sufitowym  bez  kamery  wizyjnej

TAK

2

Z pięcioma reflektorami

TAK

3

Z możliwością rozbudowania o dodatkową lampę z  trzema reflektorami

TAK

4

Wysokie natężenie światła oraz jego równomierny rozkład na polu operacyjnym

TAK

5

Światło o parametrach zapewniających doskonałe rozróżnianie barw

(współczynnik oddawania barw R9:>90

TAK

6

Natężenie światła Ec 150 000 lux

TAK

7

Średnica pola operacyjnego  min. 13 – 33 cm.

TAK

8

Źródło światła 5 x halogen 22,8V 50W

TAK

9

Żywotność żarówek halogenowych  min. 1300h

TAK

10

Regulacja wartości natężenia oświetlenia 50 – 100%

TAK

11

Zwarta  konstrukcja umożliwiająca łatwe i skuteczne czyszczenie , łatwą obsługę i konserwacje oraz wymianę żarówek

TAK

12

Możliwość zmiany stabilnego ustawienia lampy i zmiany pozycji  podczas trwania operacji

TAK

13

Możliwość zamontowania lampy na stropie  nad salą operacyjną  wykonanym z pustaków DMS

TAK

14

Lampa operacyjna zasilana  napięciem 24V z sieci elektrycznej oraz

w sytuacjach awaryjnych w przypadku zaniku napięcia automatycznie przełączana  na zasilanie akumulatorowe 24V

TAK

15

Możliwość dostosowania  ramienia mocowania  lampy do 2,80 m wysokości sali operacyjnej

TAK

 

 Dostawca zapewnia:

1. Montaż i uruchomienie sprzętu medycznego

2. Przeszkolenie pracowników

3. Instrukcje użytkowania w języku polskim (dołączone do oferty)

4. 24 miesięczna gwarancję dostarczonych  urządzeń 

5. Co najmniej 1 przegląd gwarancyjny w ciągu pierwszego roku na koszt Wykonawcy

6. Autoryzowany serwis na terenie kraju

7. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia – 2 dni

8. Na czas naprawy dostawca zapewnia sprzęt o parametrach zbliżonych do serwisowanego

9. Czas dostawy zamówionego sprzętu:

-   30 dni  od dnia podpisania umowy (Pakiety 1,2,3),

–   2 miesiące (Pakiet nr.4 ) 

10.   Dostawy   towaru   odbędą    się    na   koszt   i    ryzyko    sprzedającego   do    

        SP ZOZ w  Dąbrowie Białostockiej   przy  ul.   M.C. Skłodowskiej 15

11. Sprzęt spełniający wymagania Ustawy o wyrobach medycznych oraz norm  

      unijnych

12. Wymagane posiadanie  znaku zgodności – CE (załączyć).