Strona główna

Informacje 

Aktualności

Przetargi

Struktura  szpitala

Kierownictwo

 

Zamówienia Publiczne do 60 tyś. euro

Ogłoszenie o zamówieniu – dostawa urządzeń medycznych

 

SP ZOZ/urządzenia medyczne /07/07

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
M. C. Skłodowskiej 15
16-200 Dąbrowa Białostocka
tel. 085 71-21-206

2. Określenie trybu zamówienia:                 

 PRZETARG  NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 211 000 EURO

3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w:

SP ZOZ w Dąbrowie   Białostockiej Administracja
Ul. M. C.Skłodowskiej 15
16-200 Dąbrowa Białostocka
w godzinach 8.00 -15.00
do dnia  27.07.2007 r.
oraz na:
www.spzoz.home.pl

4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz  możliwości składania ofert częściowych

Dostawa urządzeń medycznych: stół operacyjny ogólnochirurgiczny, lampa operacyjna 5 reflektorowa - załącznik do ogłoszenia 

Zamawiający nie  dopuszcza  składanie ofert częściowych. 

5. Możliwość złożenia ofert wariantowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia

 Termin wykonania zamówienia:

–  2 miesiące  od dnia podpisania umowy

7. Opis warunków udziału w postępowaniu

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 

    1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  

        ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 

         osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

    3) Znajdują się w sytuacji  ekonomicznej  i finansowej zapewniającej wykonanie  

         zamówienia

    4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie  art.24 ustawy .

        Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na 

        podstawie przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę wymaganych dokumentów i  

        oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia

8. Informacje na temat wadium

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem :

cena                   -                          100%

Oceny będą dokonywane dla każdego w następujący sposób :

                                                               wartość brutto oferty najtańszej
          wartość punktowa            =            wartości brutto oferty badanej        x 100%

10. Miejsce i termin składania ofert  

 Składanie ofert - do dnia  27.07. 2007  do godziny 1000 w siedzibie Zamawiającego  

 Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej   

    16-200 Dąbrowa Białostocka 

    ul. M. C. Skłodowskiej 15

 Otwarcie ofert –  27.07.2007 r. o godzinie 1015 w siedzibie zamawiającego j. w.  

11.Termin związania ofertą

  30 dni od upływu terminu składania ofert.

12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zawarcia umów ramowych

13. Ustanowienie dynamicznego systemu zakupów

  W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów

14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje  zastosowania aukcji elektronicznej

Wyniki przetargu zostaną przesłane do wszystkich wykonawców, którzy złożą oferty oraz zostaną  zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

Dąbrowa Białostocka dnia 18.07.007r.        

                                                              

                                                                                            Załącznik do ogłoszenia

Pakiet nr 1

 

ZESTAWIENIE PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH

 

Przedmiot zamówienia: STÓŁ OPERACYJNY OGÓLNOCHIRURGICZNY

Nazwa oferenta:

Producent:

Nazwa i typ:

 

LP.

WYMAGANE PARAMETRY I WARUNKI

PARAMETR WYMAGANY

OFEROWANY PARAMETR

1.

Stół do operacji ogólnochirurgicznych

TAK

 

2.

Długość stołu z blatem: 2050 mm ( + 30 mm )

TAK

 

3.

Całkowita szerokość blatu: 580 mm ( + 30 mm )

TAK

 

4.

Regulacja wysokości: 720 do 1020 mm ( + 30 mm )

TAK

 

5.

Regulacja oparcia pleców: - 350 do 65( + 50 )

TAK

 

6.

Regulacja podgłówka: - 180 do 52( + 20 )

TAK

 

7.

Przechył boczny : - 280 do 28( + 30 )

TAK

 

8.

Przechył Trendelenburga : 33( + 30 )

TAK

 

9.

Przechył anty-Trendelenburga: 23( + 30 )

TAK

 

10.

Regulacja kąta odchylenia podnóżków w płaszczyźnie pionowej : - 900 do 15( + 50 )

TAK

 

11.

Regulacja wysokości za pomocą siłownika hydraulicznego nożnego

TAK

 

12.

Dźwignia siłownika hydraulicznego od strony głowy pacjenta

TAK

 

13.

Regulacje segmentu oparcia pleców, podgłówka, regulacja podnóżków oraz przechyły wzdłużne wspomagane sprężynami gazowymi z blokadą

TAK

 

14.

Sprężyny gazowe regulacji segmentów blatu zabudowane w konstrukcji nośnej blatu, niewidoczne z zewnątrz

TAK

 

15.

Konstrukcja stołu ze stali nierdzewnej – powierzchnie matowane

TAK

 

16.

Przechyły boczne uzyskiwane mechanizmem śrubowym za pomocą korby umieszczonej od strony głowy pacjenta

TAK

 

17.

Stół przejezdny - mobilny z systemem blokowania

TAK

 

18.

Blat stołu co najmniej 5-cio segmentowy – podgłówek na całą szerokość blatu

TAK

 

19.

Płyta oparcia pleców dzielona w proporcji 1:2 z możliwością uzyskania ławeczki nerkowej

TAK

 

20.

Ławeczka nerkowa od strony głowy pacjenta regulowana przy pomocy odłączanej korby

TAK

 

21.

Segmenty blatu przenikalne dla promieni RTG z możliwością wykonywania zdjęć – prowadnice na kasetę RTG co najmniej w segmencie podgłówka, oparcia pleców i siedziska

TAK

 

22.

Materace bezszwowe, antystatyczne, demontowane, wykonane z pianki poliuretanowej spienionej

TAK

 

23.

Wyposażenie stołu :     

1 wieszak kroplówki - 1szt.

2 . podpórka ręki      – 2 szt

3 .ramka ekranu       – 1 szt.

4. podkolannik         – 2 szt.

5. taca na kliszę RTG – 1 szt.

TAK

 

24.

Powierzchnie stołu łatwe do czyszczenia i dezynfekcji

TAK

 

25.

Deklaracja Zgodności CE, rejestracja wyrobu.

TAK

 

 

ZESTAWIENIE PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH

Przedmiot zamówienia: LAMPA OPERACYJNA 5 REFLEKTOROWA

Nazwa oferenta:

Producent:

Nazwa i typ:

 

LP.

WYMAGANE PARAMETRY I WARUNKI

OFEROWANE PARAMETRY

1

Kopuła 5-cio reflektorowa

 

2

Kopuła przystosowana do nawiewu laminarnego

 

3

Kopuła wykonana z tworzywa

 

4

Ramiona w układzie podwójnym

 

5

Regulacja wielkości plamy świetlnej za pomocą sterylizowanego uchwytu (po 2 uchwyty do każdej kopuły)

 

6

Regulacja natężenia oświetlenia z klawiatury umieszczonej na ramieniu lampy

 

7

Wychylenie poszczególnych reflektorów oraz zmiana położenia żarówki względem ogniskowej odbłyśnika realizowana elektronicznie w sposób płynny

 

8

Natężenie oświetlenia min. 150.000 lx

 

9

Współczynnik oddawania barw Ra=96

 

10

Średnica pola operacyjnego realizowana w sposób płynny w zakresie: min. 16-33 cm

 

11

Temperatura barwowa min. 4200 K

 

12

Zakres pracy bez konieczności ogniskowania: min. 60-140 cm

 

13

Zasilanie: 230V, 50/60 Hz

 

14

Źródło światła: żarówki halogenowe o mocy min. 50 W

 

15

Żywotność żarówek min. 1300 h

 

16

Regulacja wartości natężenia oświetlenia realizowana elektronicznie w sposób płynny w zakresie: min. 50-100 %

 

17

Lampa dostosowana do zasilania podstawowego 230V oraz sieci awaryjnej 24V DC

 

18

Deklaracja zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych

 

2. Dostawca zapewnia:

1. Montaż i uruchomienie sprzętu medycznego

2. 24 miesięczną gwarancję dostarczonych  urządzeń 

3 Co najmniej 1 przegląd gwarancyjny w ciągu pierwszego roku na koszt Wykonawcy

4. Autoryzowany serwis na terenie kraju

5. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia – 2 dni

6. Na czas naprawy dostawca zapewnia sprzęt o parametrach zbliżonych do serwisowanego

7. Czas dostawy zamówionego sprzętu:

–   2 miesiące

8. Dostawy  towaru  do SP ZOZ w  Dąbrowie Białostockiej   przy  ul. M. C. Skłodowskiej 15   odbędą    się    na   koszt   i    ryzyko    sprzedającego.  

UWAGA:

            Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie  

           oferty.

            Do oferty należy dołączyć firmowe materiały i informacje z parametrami 

            technicznymi urządzeń